ponedjeljak, 27. travnja 2015.

NASTUP U LJUBLJANI

Kako sam najavio u proslom razmatranju spremali smo se na put za Ljubljanu.Vjerujem da je svima u glavi bilo kako sad pocinje "ono pravo" od glazbe,sada dolazi sve ono za sta smo se pripremali sve ove godine....
Zapravo kad malo razmislim to je bilo Hrembino razmatranje,barem ja tako pretpostavljam a nemam bas krive pretpostavke u zivotu.Kako je Paulus to dozivio...hmmm,koliko znam on je uvijek za neke takve podvige da se negdje putuje,da se nesto radi,da je uglavnom neka akcija a to je spadalo u taj folder za njega.Culo vjerujem da nije imao neko osobito misljenje o tome a ja takav debilan u glavu sam se zabrinjavao dali da pjesme i sve ostalo sto mi bude izlazilo iz otvora na faci bude na domacinskom ili engleskom pitajuci se razumiju li ti jebeni Slovenci nas jezik.
Ranije u danu potrpasmo se svi u kombi ispred atomca i sretno otpoceli put.Kao i svako putovanje za mene je to bilo iscrpno sranje jer sam cijelim putem morao slusati Prgija kojeg smo povukli usput sa strane kako svemu pridaje pridjev "romski" i vristi od smijeha tolko glasno da te jednostavno od ludila zarazi da se i ti pocnes sumanuto kreveljiti mada ni sam neznas cemu.Ovaj izraz na Culinom licu poprimili smo svi u kombiju kreveljeci se nekoj pici u Zagrebu na raskrizju a ja sam usputno morao recenzirati Oluji album od Fingisa uz svu buku koju su proizvodili idijoti u kombiju.Mislim nije da imam nesta protiv Oluje ili protiv Fingisa al brate mili za sve postoji vrijeme i mjesto.Ipak jebiga s obzirom da se pretpostavljalo kako cemo se opet srest ko zna kada ovo je njemu bila izvrsna prilika da mi ukaze na raznorazne dijelove pjesama,smisljene rifove i spaljene jazz solaze na pank ritmovima.
 Na granici smo opet ispali idijoti ni nerazmisljajuci da trebamo taj ATA karnet pa smo opet uz pomoc sofera koji je imao veliko srce glumili nevinasca i zdusno se nadali kako ce ekipa na granici imat razumjevanja za nas,glazbene entuzijaste.Konacno smo stigli u tu Ljubljanu i ja sam odahnio jer sam konacno mogao uzeti malo mira za glavu u tisini da se odmorim od bjesomucnog kreveljenja Prgija i Paulusa na nista.Cim sam se odmaknio od njih naletio je neki celavi lik u prolazu i poceo me ispitivati odakle smo dosli i sta sviramo i kojesta.Tada sam shvatio da veceras nece bit potrebno izlaganje mog krljavog engleskog nakon previse dvoguzi jer cak i trijezan nisam neki vrsni govornik na engleskom a di jos ovakav sjeban da pricam...
Kad smo pristupili klubu tj. prostoru pred klubom imali smo sta za vidjeti,zapravo necu pricati u ime ostalih al meni je to bio jedan jako jeben i do tada nevidjen prizor.Osjecao sam se kao na setu snimanja novog Petra pana.Hrpetina ljudi ispred i oko kluba vjerujem da je premasivao brojku od minimalno 500 ljudi,tim vise sto neki uopce nisu ni namjeravali upadat na koncert vec su samo dosli popit ko i svake subote.Ja sam zapravo jadnik iz pripizdine koji nije vidio civilizaciju postenu pa mi ovo sve izgleda kao da sam dosao u najmanju ruku u New York,o tome se sve radi.Mislim jebiga ponekad smo svirali pred apsolutno nikim pa mi je ovo bilo ipak jebeno osvjezenje.Ono sto mi je najvise godilo dusi je cinjenica kako sav taj skup ljudi nije bio satkan od djecurlije kako to biva u nasim zadrtim krajevima gdje cim navrsis 20-u odma moras trazit zenu,skrasit se i prestat glumit budalu kako bi to rekli nasi ljudi.Konacno jebena civilizacija pomislio sam kad istog trena spazim onog morona iz Abergaza kako trci gol posvuda i galami ko preklana kokosh.Neki ljudi imaju tolko jebeno jaku zelju za isticanjem da ce preci apsolutno sve granice,spremni su na sve samo da ih se pogleda i jebiga.Kad je vec sve tako umoceno u govno ja sam u backstageu odlucio odmah odrzati svima govor sa finalnim zakljuckom kako je smisao zivota zapravo :KURAC,na sto je Njec zapljeskao,izderao se "kuraaac" i otrcao dalje divljati ovaj puta barem sa gacama na sebi.Culu su nakon desetak minuta poceli nasilu terat van iz backstagea,jebiga covjek je izgledao kao da je skocio sa plaze na koncert da vidi sta se desava,ko bi uopce pomislio da takva budala svira u nekom bendu i to jos hc nabijacini....

Ipak nakon kratkog razjasnjavanja sa eklipom iz kluba i to smo ispravili a polako se blizio i pocetak naseg nasviravanja.Stali smo na bini i poceli rostiljat kao i obicno a tonac nam je nabacao poneke efekte i solidan zvuk uvidjevsi da smo se ipak potrudili nasvirat pjesme naspram ostalih bendova sa kojima smo tu vecer dijelili binu.To je bio trenutak benda kad smo bili najusviraniji,polako se pocela osjecat magija zamisljena u pocetku,govorim o onom trenutku kad su svi toliko sigurni u to sto sviraju da su u mogucnosti potpuno se prepustiti divljanju i to sve isto tako prenjeti na publiku koja je ovdje bila vise nego dobra.Jedini proser desio nam se kad sam ja poceo svirati pjesmu "Psi" dok je ostatak benda zapoceo pjesmu "Put" al kako kazem tada smo bili tolko usvirani da smo se uspjeli vratiti u pjesmu bez previse raspadanja.Nakon repertoara bacili smo se u backstage skrseni i razjebani od znoja i divljanja i neznam sta je ko dalje radio al ja sam se cim sam se malo osusio bacio u kombi i kontrolirao situaciju u stomaku da se neispovracam od previse naprezanja za mikrofonom jer mi se jebeno nije dalo ponovo jest i pit sve to sto cu ispovracat.Mir u kombiju trajao je kratko jer su se kroz pol sata svi ostali takodjer potrpali u kombi i kreveljenje do Osijeka nastavilo se u istom tonu kao i kad smo dolazili,ista spika,sve spomenuto zadobivalo je epitet "romski" ili ciganini" a ja sam jedva cekao da izadjem iz tog pokretnog cirkusa koji mi je otapao mozak nakon totalnog isipavanja sve postojece energije koja je obitavala u meni.Jebote aj recite jel nebi bilo sto puta bolje da imamo neke jebene jetpackove ili da smo imali priliku doci neki helikopterom koliko bi sve to bilo puno bolje.Ovako kad se ide sa tim tockovima svaki put me taj put tolko istrosi da nebudem ni za koji kurac a tek treba divljati i onda vise ni nakon nastupa nisam ni za kurac jer jebiga nisam neki sportski tip da mogu izdrzat maratone i jos zadrzati entuzijazam i srecu  na licu,pa jebemu majku pa raspad sistema sam,dajte me nekako jebeno teleportirajte,platit cu kolko treba al daj da se samo jebeno mogu stvorit ispred kluba pa cu onda imat i volje i snage glumit glavnog pavijana veceri.Ovako 10 sati voznje moras slusat maksimalno kreveljenje preglasnog ludjaka i svo to sunce koje drobi facu kroz sofersajbu kombija...jebote iduci puta kad se bude islo na takve puteve ja fino kresnem par tableta za spavanje pa se vi svi jebite,kad dodjemo nek me neko odapne nogom u celo da dodjem sebi i onda ce sve bit ko podmazano,ovako sam uspjeo zadrzati prisutnost na koncertu sve dok nismo odsvirali i onda poslje toga nepostojim za javnost jer  se borim sa nesvjesticama,mucninama i ostlaih zdravsvenim tegobama.Vjerujem da tako ispadnem supcina umisljena koja nije u stanju malo prolaprdat sa ekipom koja naleti na koncert al jebemu mater jednostavno nemam snage,barem tada nisam imao ali puno sam i pio i bio trulez od covjeka tako da je sve to zbroj mog jada u jednoj cjelini.Sva sreca sto imam dar da mogu toliko kenjat ko politicar jer vjerujem da sam samo dosao kondicijski spremniji da bih stvarno imao puno vise toga za napisati ovdje od predstavljenog.Mislim cak da su to bili trenutci kad sam odlucio prestati piti jer ovo ovako vise nije bilo nekog smisla,sav trud i rad prodje tako da ja najmanje vidim i uzivam u cijeloj prici,bolje onda ni nesvirat nego tako sve imat u nekoj polumagli u glavi,zapravo jebes alkohol rekao sam sam sebi al otada su poceli lagani problemi i unutarnji razdor koji je u buducnosti bend skoro platio raspadanjem al jebiga....kako kaze pokojni brat iz Radikalne promjene-jedina prava promjena je ....radikalna!!!Uskoro citajte kako je pocelo sustavno propadanje benda bez obzira na sve omjere koji su ovorili bas suprotno....do tada uzivajte u losem zivotu kolko se to moze uopce :)


Nema komentara:

Objavi komentar