subota, 11. travnja 2015.

SNIMANJE DRUGOG ALBUMA "KRECITE KUCE...."

Nakupilo nam se sa vremenom stvari jer sam kao i obicno stancao stalno nove nabijacine pa smo sada kao malo zreliji odlucili odabrati najbolje od napravljenih snimiti ponovo kod Fileta u Pozegi.

Nazvali smo Fileta ranije da dolazimo a dosli smo kasnije kao i obicno aljkavo i truljavo......
Ovaj put je sve bilo jednostavnije jer nam nije prvi puta pa smo se jedni na druge malo vise navikli,izdernjavali se,svirali,snimali,svadjali se oko jebenog betmena i jeli govna kao i obicno.Sjecam se da mi je jednom pao zohar na facu dok sam spavo u studiju a i nije se dalo zaspat  jer je Marin jeo govna sa nekom bukom nemogu se uopce sjetit sa cim tocno samo znam da sam se ujutro probudio najranije od svih i upalio gusle do panja a nakon kratkih par trenutaka culo se Marinovo zapomaganje iz sobe :"Ajd molim te stisaaaaj,molim te ko boga!" te se tada slasno nakezih citavoj bitci sa spavanjem.
 Ako se dobro sjecam a nazalost se sjecam u jednom trenutku su mi svi tolko poceli prcat po glavi sukladno sa snimanjem 14 pjesama u sutu opet u dva dana......trenutak pred slom zivaca prekinio sam tako sto sam u 4 u noci iz sve te krvave buke izaso bos na dvoriste i sjeo na plasticnu stolicu da udahnem tisinu....i vrijedilo je.....

 
Koji divljaci krv ti jebem,kao da je bilo 200 ljudi u sobi a jebiga ja sam klasicno ponjeo stafetu idijota pa vecinu sranja sam snimio,cijeli dan se drobio i jos navece smo isli u neku birtiju i jebiga umori se covjek,treba spavat al kurcina,debili koji nisu nist radili osim poneko sto je uzeo instrument pa odsviro i snimio nesta malo da razbije monotoniju neradjenja nicega,heh taj se jebeno nije umorio vec mora divljat da izlapi ta sva cuga satrpana u stomak kroz dan.
Sjecam se da smo pogledali previse epizoda onog crtica sa onim bendom sto roka metal sam se nemogu sjetit kak se zove sad....a to jutro takvi sjebani od jucer nastavili smo snimati zaostatke od proslog dana uz jebenu glavobolju doso je na red najgori dio-dernjava.Lako je jednu po jednu stvar snimit kod kuce izdernjat se maksimalno pa krpat glas barem sat vremena,ovo je bilo kidanje grkljana u roku od sat vremena sa povremenim doljevanjem neke zeste da bar malo glas duze izdrzi sa tom hrapavosti

....i jedva sam se izdernjo to sve,bubrezi su proplakali a glas se smljecko nakon 10 pjesama i ostavio sam si ko najgori debil pjesmu za kraj u kojoj moram drzat visoki ton sa hrpotavim glasom,najteze moguce sranje nakon tih deset snimljenih stvari al jebiga sta neide neide.....ukratko izdernjo sam se cisto da se snimi al smo te neke stvari maknili sa strane jer se bas osjetilo padanje kvalitete glasa na tim stvarima,jebiga,preforsiravanje koje je na kraju urodilo gubitkom inace cetiri solidne stvari al eto kad smo takvi majmuni koji se nisu mogli dogovorit pa doc jos jedan dan ponovo snimit glas vec kak ispadne iz prve ispadne i do kurca.Drugi album kodnog naziva "Krecite kuce,bit ce sahrana..." bio je osmisljen sa idejom da se izrazimo kroz starinski obicaj imbecilnog karaktera koji je glasio kad netko umre obitelj je morala brzo krpat fasadu kuce i obnavljat sve oko  kcue kad dodje rodbina da neprimjete mizeriju i jad u kojoj ovi zive.Mozda to i nije tradicija,mozda je to samo Hrembino ludilo a kad popije na polju bez igdje iceg oko sebe na poslu tad te alkohollicarske havarije pomiksavaju svakakve ideje u glavi u jednu definiciju tkao da je to sve mozebitno produkt ludila.U svakom slucaju ispalili smo ponovo desetak pjesama ovaj puta je sve zvucalo dosta teze i tromije od onog prckaravog prvog albuma sa kojim smo uletili ko majmun u banane.
 Dalo se sa cijelog cd-a izvuci neke 4 stvari koje su bile maksimalno dobre za live svirku i dizale adrenalin ritmom i tim sranjima,rezultat koji sve u svemu i nije los s obzirom da snimanje nismo platili sveukupno vise od 5 tisuca kuna kad zbrojis sva govna koja smo popili i pozderali usputno i gorivo i sranja....a eto sad imamo i drugi album.Pod dojmom isarane spuzve po studiju na kraju smo se i mi posrali po zidu na Body count nacin sto naravno nije slucajno vec se islo u startu kad smo izmisljali logo ili tak neki kurac reko da bude maksimalno klisejno i jadno da nemoze jadnije,kako bi nove generacije internetskih levata rekle trollerski,al takav nam je pristup bio stalno svemu.Bez obzira na sva divljanja koja smo do sada prouzrokovali ljudi su nas i dalje zvali na svirke,ocito se jos nisu bili umorili nasih govana.Uslijedili su nastupi na Zidinama,Ufo-u i Valpovackom dvorcu a onda se pocela radjat ideja turneje hahaha.U nastavcima vise o toj splacini losih ideja........ :)




Nema komentara:

Objavi komentar