nedjelja, 5. travnja 2015.

KONCERTI I PIZDARIJE vol.1

E sada je krenuo na red citav niz idijotskih koncerata na kojima je svatko pokazao sta zna ali ne u smislu svirke vec svojih egzibicija.Ja se vise osobno nesjecam kojim se redosljedom sve dogadjalo,ali ajmo spomenuti ona najzanimljivija sranja.
TENJSKA CHAGICA


....bio je festival kojeg je Karaman sa Tenjskom ekipom izorganizirao u sklopu nekog kirvaja i to sa razlogom da malo kida po usima gluavim narodnjackim seljoberima koji su tu vecer izronili iz obliznjih britijetina.
Vec je u startu krenilo zajebano.Prvo sam ja osobno imao situaciju sa pankerom,tocnije basistom iz Nedostatka memorije ciju sam zensku nehotice natero da mi popusi kitu nasred nogometnog terena u Visnjevcu.Prvo je krenilo neizvjesno a onda je mali nabrijanko shvatio da se nema smisla suprotstavljat nekome ko ti se cereka u lice i spreman je na tu bocu  u glavu koja je prvo krenila pa stala i na kraju odustala.Drugi problem imao sam sa jednom drugom seljackom droljom koja mi se natrpavala a bila je u isto vrijeme sa Grgom kojeg cijenim ko covjeka,barem duplo nego sto ga je ta kurva cijenila.Taman prije koncerta sam otisao do Grge i ispricao mu citavu situaciju na sta mi on rece:Boli me kurac vjeruj mi,samo udri po tome!Eto imao sam i drolju za poslje koncerta,to se zove dobra organizacija u treutku.

Ubrzo je uslijedio i nastup na bini ispred neke trgovine na prasnjavom tlu.Nakon druge trece pjesme prasina se digla do maksimuma i citava atmosfera se zagrijavala do maksimuma a onda sam od Grgica i njegove zene dobio pivo da se malo rashladim izmedju pjesama,samo ta prasina i divljacka atmosfera nije mi ostavljala puno izbora:Rekoh sam sebi :Pa daj da si ja opalim tu bocu piva o glavu pa nek je i puno  pa cemo vidit di to vodi sve.

Curenje krvi se neosjeti ali udar mi je umalo prouzrokovao nesvjesticu a slika u ocima mi se zatresla nalik  tome kad popusis metak u nekoj pucacini pa se sve strese,postane mutno na par sekundi al se brzo i izostri.Naravno da cim ljudi vide krv postanu jos divljiji pa se tako koncert pretvorio u jednu od najvecih divljacina koje smo sami uspjeli proizvesti.Unezvjereni posjetitelji krivaja su zbunjeno gledali i pitali se ko zna kakva pitanja.Nakon svirke bacismo i par slika pa eto da i to podijelimo sa javnoscu kako nebi otislu o vjetar kao da se nije ni desilo.
Ubrzo nakon nastupa krenilo je fucanje sa ovom u plavoj majici od Tenja pjeske pa sve do Retfale sto je cetvr tu Osijeku na drugom kraju svega od ovoga i taj put bio je vise nego ludovanje.Prakticki sam se na svakih 200 metara odlucio jebat sa istom,neovisno o lokaciji,otresli sm se cak nasred ceste  za Cepin koju smo sjekli na putu do V.p.g.-a.Sve to je trajalo punih 4 sata i eto i zore,eto i 6 sati i bez obzira sto nemam gdje spavati jer sam otisao od kuce da negledam te svadje staraca i umno izludjivanje,.....svejedno me cekao posao da raznosim klime od 6 ujutro pa sve do 4 popodne.Taj dan na poslu ni sam neznam kako sam izdrzao,znam samo da sam u tri navrata na poslu zaspao stojeci....biloje burno.Zanimljivo je da i Marina opet nije bilo na tom koncertu....razloga se ni nesjecam.Dali je morao biti na terenu radit plin ili se nesto napizdio na nas smradove ko to zna al kao da je uopce i vazno...bitno je da se svira.....ko kada kako i zasto...to je manje vazno....i nekako gledjauci ovaj koncert osjetim kako je scena tj ljudi koji posjecuju koncerte postala izrazito mirna i  mekana naspram toga sto smo gledali i  zivjeli u Tenju.Tenjska chagica---jedan od najdrazih koncerata....ovim putem i pozdrav Karamanu sto je bio covjek i imo volje gurat nas kad su nas mnogi odjebavali kao sto to cine i danas jer nismo "politicki korektni" jer se boje da cemo unistit opremu,jer nas smatraju predivljackim bendom,istina je da su svi postali prevelike picke,pa nemam ni ja tijelo nekog Titana iz Heroes-a,bitan je duh,tu sam ga dao 100% kao i uvijek ali razlika je sto je publika odreagirala adekvatno.Publika tog dana bila je u stanju svojom energijom poraziti bilo koju americku publiku gdje svi mlate rukama i sakama po zraku gledajuci pri tome da nitko nikoga nedodirne jer se boje da im nebi slucajno ostala plava masnica na tijelu.....hvala vam gej generacijo sto se ovakvih nastupa moram sjecat sa nostalgijom,nabijem vas na kurac iskreno ;) Do sljedeceg citanja.....
I da napomenem,ako se netko osjeca zeljnim komentiranja neka samo udari,meni nesmeta,pa prije svega treba "Izraziti misljenje za bolje sutra" :)
                                     

2 komentara:

  1. Mi smo svirali sljedeći dan. To je bio drugi koncert wardakhina. Svi su prepričavali kako si je neki lik razbio bocu o glavu i krvav odradio svirku. Kad smo zasvirali počeo je vatromet i sve je pucalo kao da je rat. Iza nas je trebao svirat infernal hemeroid ali je neko došao i reko da svirka mora odma završit tako da su županjci izvisili. Sjećam se samo prepucavanja s toncem koji nije baš bio omiljen. Nisam siguran zašto je svirka prekinuta, mislim da je gazda lokala ukinuo struju il tako nešto. Možda se Karaman sjeća. Hvala mu što nas je zvao i što nam je još sto puta pomogao kad smo pokretali svoje organizacije. Znao nam je i posudit cijeli razglas da odradimo koncerte u vukovaru. Nikad ni kune nije htio uzet. Preko njega sam se povezo i sa tvojim bendovima.........a ti samo piši ovo jer je baš do jajeta

    OdgovoriIzbriši