utorak, 14. travnja 2015.

TURNEJA U JEDNINI (TURNEJ)

....kad si neki bend skupnim idejama zacifra da je spreman za neke turneje a ni jednog spota jos vidio od njih niko nije onda znajte da je to korak u govno.Lose je opcenito kad netko pomisli "ajmo mi bit ko..." i onda sve sto radi radi samo da bi sto slicnije djelovao naspram svog idola.To je karcinom kreativnom izrazavanja,stvari se trebaju odvijati nekim smislom i redosljedom al jebiga ekipa je htjela  ic na turneju.Vrtile su se tu price neka Makedonija,pa u kompletu zaokruzimo automatski i Bugarsku i po povratku jos odemo i u Austriju,samo od svih tih ideja nam ostade zabiljezeno na karti i datumu Madjarska.Grad u koji smo isli znam izgovorit al napisati tocno neznam (kaze se Seherfehervaros) al je ekipa koja nas je ugostila bila legendarna,za spdacinu nastimani bilo kada.Sve ostalo je propalo jer  su datumi bili prerastrkani pa se nismo mi mogli novcano sracunati da to uopce bude izvedivo.Sad kad razmislim mozda i bolje da je tako jer ekipa koju smo poveli sa samim nama degenericima.....vjerovatno bi nas neko ubio  u toj Bugarskoj ili tako negdje s obzirom na ponasanje.
Sve je krenulo punim entuzijazmom krenuvsi sa kombijem kojeg je organiziro Paulus preko svog starog.Simpatican covjek,voli popit i pomalo lud na cesti al to nam je tako i odgovaralo.Skupile se dodatne dangube koje nemaju sta radit da idu s nama i kotrljali smo se jedno tri sata ako se nevaram dok nismo dosli do uporista.Usputna stajanja u nekim najgorim rupcagama od trgovina,kreveljacina i rasprave o nicem sve dok nismo dosli do granice di smo morali jest govna oko ATA karneta koji nismo imali pa smo se pravili simpaticni,tojest vozac i onaj ko je naprijed bio se pravio simpatican,mi iza smo jeli govna svako po svome totalno se neobaziruci na situaciju.

Pokraj nas u susjednoj traci izmjenjivale su se spodobe raznih profila a meni je to bilo fascinantno pa sam citavu drkacinu na granici biljezio fotoaparatom cekajuci da nam se debela poluzena sa znackom smiluje i propusti nas dalje.
Na kraju smo se usupkali tako sto smo joj dali original cd od benda a rekla je da ima sina koji voli takve nabijacine pa ce mu to onda taman dobro doci...
Ja mislim kad radis na toj granici da se stvarno svega covjek nagleda.Hrpetine nekih uvrnutih ljudi,naviru,prolaze,ti to sve moras kontrolirat a svako ima svoju nebuloznu pricu u koju uopce vjerovatno ni nezelis zadirati jer je paklena i suvise komplicirana i za one koji su sami akteri u njoj.Evo u tom kratkom roku ja sam slikajuci sve oko sebe primjetio jednog veseljaka radnika koji je u pogonu od ko zna kada,evidento se raspada od ko zna koje drkacine koju radi za ko zna koje pare ali osmijeh je tu na licu bez greske,brcine skoro ko Super Mario,pravi se za kameru da je zivot lijep.Ah kakva pustolovina,ubrzo je simpaticni starkelja pusten a kombi koji je naletio imao je u svojoj posadi zajebanu ekipu.Neki pakleni cigani koji smrde na kriminal iz aviona i to ne na neki obicni vec mi se cini da je neka mrtva nebuloza mracna u pitanju.Pri pregledu putovnica vozac se namjesteno cerio dok je razgovarao sa onom kockastom zenom sa znackom otprije i iz aviona se moglo primjetiti kako mu je najmanje do zajebancije,vrlo los usiljen osmijeh sjebanog kromanjonca masne glave,masnog kombija u ko zna kojoj nebuloznoj radnji ovog predivnog dana.Taman kad sam se poceo cerit ovom naprijed primjetim crnog govnara u straznjem dijelu kombija.Sad se citava slika malo vise upotpunjuje.

Kad sklopim ove dvije spodobe u jednu pricu jedino sto mi pada napamet je trpanje nekog trulog povrca na crnjaka ili stelovanje glave na traktoru u nekoj vukojebini gdje masni vozac ima ulogu dogovaraca posla,glup ko kurac a ovaj odozada znatno pametniji u losijoj poziciji tu je da kad zatreba sila neko ima ko moze potegnit.Nebi im sad bio u kozi pa jebem si sve,dva tjedna takvog zivota i  iskocio bi jednom samo u voznji pri velikoj brzini pa sta bude bude.Supcina me prostrijelila pogledom kao da bi mi u najmanju ruku rado prelomio vrat ko pilicu jer vjerovatno ni njemu nije bas najdraze sto se mora sa masnim vozit odozada,no ko im jebe mater.Stigli smo ispred te birtije koja je bila prekoputa benze na nekoj super brzoj cesti pa je trebalo pripaziti da ti neki kamion u prolazu neodnese duh igrom slucaja pri velikoj brzini.Sprcili smo se nabrzinu u bacstage a ja sam odma u startu imao proser sa cugom trazivsi neki pelin ili jeger a dobivsi rakiju jer je kod njih pelin rakija valda.

Ekipa za docek se stvarno potrudila i skuvala cetiri loncine raznih zderacina,kako za  nas mesojede tako i za one mlitave vegetarijance kako se niko nebi osjecao zapostavljeno.Birtija je bila samo paravan jer citava napucavacina se dogadjala u podrumu birtije a cim se uvuces u prostor za svirku klasicno je  prostor popunjavao ludjak kojem se da teglit cd-ove nekih totalno nepoznatih debila poput nas i prodavat ljudima koji jako rijetko ili nikada to ni nekupuju.Mi smo trebali svirat treci ili cetvrti a bilo je bendova raznih nacionalnosti,od austrijanaca preko nekih talijana sve do domacih madjara i nas cigana sa balkana.

Culo je u kratkom trenu iskoristio svoj unutarnji magnet za ludjake i sjeo za stol sa starim madjarskim pijancem i zustro raspravljao o nekim jebenim temama koje su mom umu nedokucive.Cak mi uopce nije jasno kako su se uopce sporazumjeli al eto svijet budala je ocito zatvoren u besprijekoran krug koji funkcionira ocito.Hremba se brzo primio boce i polako si krenuo oduzimat svijest zajedno sa ostatkom ekipe s kojom smo pristigli koja se svojim flerterskim sposobnostima ukrpala tim nekim talijankama koje su iscjedili do zadnje pare a cure su vjerovatno mislile da one samo zapocinju placat krug vjerujuci da ce i ova stoka jednom zaokrenuti rundu,ali nista od tog posla.Svatko je sebi trazio zabavu i ubrzo ju pronasao a ja sam bio previse fasciniran fotoaparatom pa sam iso okolo ko luda kurva i kreveljio se zagrljen sa raznim spodobama iz birtije pri tome izvaljujuci teske kolicine sline i hracaka po podu dok mi nije priso konobar i zamolio me da ce mi dat vrecicu ako treba samo da nepljujem tolko po podu.Ja se jos naljutio na lika,ja sam isto dosta retardiran momak sad kad malo razmislim.....
 Vrijeme naseg nastupa blizilo se pocetkua ja sam neumorno vrsio kreveljenje sa kim god sam mogo,ovdje sam uvatio organizatora koncerta silovat al eto bar njemu na kraju nije bilo zao sto nas je zvao i rece da imamo rifove ko Black sabbath,tvrde i temeljite bla bla picke materine,al dobro neka,drago mi je da smo covjeku ostali u dobrom sjecanju mada je koncert bio ne tolko lose prihvacen koliko zasran mojim tada vec retardiranim engleskim jezikom nakon previse one rakije a od takvih sranja mi se plete jezik kad pricam na materinjem a di na engleskom.Vjerujem da sam tim jadnim vokabularom koji mi se nije jos zamutio od cuge sustavno rusio atmosferu i energiju u prostoriji koju smo naknadno nabijali sirovim stvarima.Par fanatika se priblizilo i divljalo pokusavajuci se bar dernjat aaaa jer su svim silama htjeli a nisu znali teksta haha.Jebes nas,pazi ti ovog brata iz Austrije.
 Jebo me pas al ovaj je trebo bit neka jebena skupa sekretarica a ne gitarist u hc bendu.Jebes mi sve ovo bice je savrsen primjer natapirane uredske kucke koja voli oglodat kitu sefu tu  i tamo...u muskom tijelu,kurac,cak je i tijelo odavalo zensko bice...
Nikad nisam vidio tako tankog covjeka,izgledalo je kao da ce se slomit na toj gitari koju cak i nije lose svirao al brate mili pa daj moras jest,moras skinit taj pusikarski izraz lica i cijeli bend bi trebo prestat svirat zapravo kad se malo bolje prisjetim njihovog zvuka,grozno,klasicni onaj vristavi  bezkarakterni hc koji nemogu vise vidit ni u reklami za caj gdje muje i mjesto.
 I eto mi smo svirali,ovi nasi klosari su i dalje obradjivali te talijanke a ovaj Sale koji premjerava guzic crne iz pozadine nekako genetski prilici toj crnoj,kao da su rodjeni jedno za drugo,bizarna slicnost,neznam jel drugi to vide ili sam ja imo hale od alkohola al meni je to jebacki izgledalo kao da su njih dvoje raskinute puzle koje su slucajno naletjele jedna na drugu,negledam iz nekog romanticnog kuta,vise iz puzzle kuta.Na kraju su te lopate kad smo odlazili trcale za kombijem da ih povedemo sa sobom,lude kucke nema sta da se kaze,izgleda da su se one dale na put u potrazi za tvrdim kitama a ne tvrdim rifovimakako je izgledalo na prvu ruku.
 Koncert je polako odmicao kraju,publika je skuzila da nikog nejebe kak ce oni i sta ce oni pa su poceli ludovat opusteno i cijela atmosfera mozda je bila zanimljiva nekom sa strane ali meni osobno je dusa propadala od manjka zraka,bubrezi se stezali a slezena me molila da zaustavim tujebenu torturu grkljanom.
Sjecam se da je Paulus uletio u backstage znojan koda se jebo sa tri debele kurve uz recenicu:"E Bole pa ja neznam kak cemo mi to ovako dalje,pa meni ce srce stat sam jednom,ovo nije za ljude!!!",a volio bi kad bi mogao reci da je to samo pickica iz njega pricala jer nisam mogao doci do sebe sljedecih 20 minuta,mogo me neko silovat ladno na podu,nebi ni primjetio jer sam samo gledo da uhvatim zraka.gadno je to sranje tako divljat....ili sam i ja mozda pickica koja nema snage a glumi nekog tvrdog majmuna....ko zna....
E a svi ti bendovi sto su dosli jebote nitko nije progovorio sa nama jednu jebenu rijec,ja probo malo laprdat sa tim klovnovima iz Austrije al svi nesto povuceno,ko curice na prvom spoju,pa jebemu mater,sta se svi onda dice sa tom unity spikom kad nisu u stanju razmjenit par osnovnih recenica cisto iz kulture ako vec niko ni nema volje kao sto ni nema....ako nista drugo bar smo mi te budale koje jos imaju volje,bar smo je tada imali,svatko si je garantirano mastao kako je ovo samo pocetak,kako sada tek slijedi pravi show...i slijedio je al naravno ne onako kako su svi planirali.
 I na kraju su se ipak malo ljudi otpustili,valjda su dovoljno popili da im mogu pasti te jebene maske kojima skrivaju neznam ni ja sta,tuzno je to kako ljudi sa tolko godina mogu biti zbunjeni i preplaseni ko djeca u vrticu kad se prvi puta susrecu,kao na djecijem rodjendanu na kojem svi koji se zateknu na pocetku rodjendana pa sjede na krevetu i prvih pola sata sute.Sva sreca sad je tu alkohol da ublazi te pocetne tegobe:Hremba je taj poziv na besplatnu cugu shvatio dosta  ozbiljno pa je nakon citave ture izljevanja te mjesavine hmelja i sranja u sebe shvatio da su te boce pocele piti polako iz njega duh i zivot u kompletu.

I eto dok su neki rostiljali po bocama nas gitara majstor je izrostiljao tu svoju kruvu od gitare tolko da ga je ova zauzvrat ispekla po prstima.I eto napokon nesta dobro da se dogodi tom nesretnom bendu.Znam da su tada svi bili ispunjeni entuzijazmom pa je valjalo i neki spot usputno snimiti.Pricali smo o kojekakvim idejama sta bi mogli za koju stvar snimati a na pola puta svi klonuli od umora i u tisini se dovezli do te prcije od Osijeka,svako oso na svoju stranu malo odmorit baterije od te iscrpljujuce subote.Zivio Šeherfehervaroš!
....a ja sam od starta vjerovao da  ce se sve bas lose poklopiti,eto ipak na kraju dobro da se bar nesta dogadjalo....bez obzira sto nismo jos imali spot....

1 komentar: