subota, 4. travnja 2015.

Briljantni briljanteen

....i tako doslo je vrijeme da se idemo brukat na Hrt pretpostavljajuci da ce se pjevat na playback i da ce sve bit ljigavo kako i dolikuje jednoj izmanipuliranoj nacionalnoj televiziji.Potrpasmo se kod Marina u auto i pod obecanjem da necemo puno pit i nismo se bas potpuno sabili al fino smo se podmazali da bude to sve bar malo zanimljivo.Put je bio glup i naporan pun sunca i odvratnih ravnih cesta al eto nekako smo se dovukli i do tog Prisavlja i uletili ko uragan u predvorje tog usranog Hrt-a.Nevjerovatno,uredili su si to kao da si u najmanju ruku upo u Gta-u u neku finu zgradicu,sve na nivou osim sto imaju sank na kojem netoce cugu.Proklete pederske spodobe.Pa neki ljudi bolje funkcioniraju pod gasom nego trijezni al jebiga kako i rekoh,totalno izmanipulirana televizija pa drugo nije ni bilo za ocekviati.Sljedeci nivo manipulacije-Hrembi (basistu) je bilo naredjeno da ako zeli uopce da nastupimo na toj "javnoj televiziji" mora skinuti majicu na kojoj je slika Franje Tudjmana uz natpis-moj predsjednik...

Taj dio mi jos ni dan danas nije jasan,mislim Hrt je tom gestom javno rekao da se srami svog predsjednika prvog koji je zasluzan za stvaranje drzave.Mislim iskreno meni je svejedno,nemam neko misljenje o politici jer nisam dubinski mogao uci u njihove spletke da bih saznao apsolutnu objektivnu istinu pa sam to poglavlje zivota izignorirao i preskocio,ali eto ako  neki imaju potrebu to naglasit ja nevidim u cemu je problem?!?Daljnja tortura odnosila se na jebeni make up....za nepovjerovat,odveli su nas u neku make up prostoriju gdje su nas posjeli ko neke pederske zvjezdice i napudrali kako bi nam se face sjajile pred ekranom.Mada sam u tri cetiri navrata to odbio jer mi se gadi imati neke kreme ko zna kojeg podrijetla po faci svejedno sam psjednut na stolicu kao i ostali i namazana mi je kila pudera na facu.Pitah ih oce li me odm a i nasminkat kad sam vec sjeo tu.....a nakon izvrsene torture ladna srca sam otisao u wc i saprao tu mizernu kemikaliju sa face.Slijedila je priprema za snimanje ( sta god to znacilo) a nas red smo cekali iza kamera gledajuci nekog otuznog jadnika maminog sina kako nesta drobi na akustari i pravi se boem a nema pojma svirat...grozno za mozak...i jos nema cuge na sanku tog Hrt-a.Previse hiperakcije odvelo je mene Culu i Paulusa u neki susjedni odjeljak studija u kojem smo instiktivno poceli  voditi emisiju o nicemu koju je ako se dobro sjecam Culo zabiljezio na mobitelu al s obzirom da smo raspadi tko zna gdje je ta snimka.Eto dodje red i na nas a na taj prokleti pplayback se stvarno nitko nije pripremio iz ciste gluposti.Uslijedilo je zijevanje na pojacanu matricu pjesme Izrazi misljenje koju smo izveli skoro pa i dobro s obzirom da nismo vjezbali pred ogledalom i radili slicna sranja (ja bar nisam za druge necu potvrditi hehehe).Krajnji rezultat je bio osrednja snimka na kojoj se evidentno vidi da u jednom trenutku zijevam ko riba na suvom iz ciste cinjenice da nikada ni jednu pjesmu nisam odsvirao isto jer to je kodeks tog kurcevog hardkora na nas nacin....glazba mora disat,amatrice nevjezbam ko robot,jebiga,nije za nas taj playback,presirovi smo mi ljudi za ta sranja,neglumimo u zivotu pa nam je tesko bilo i pred kamerama.Jedan pozitivan ishod snimanja bila je neka isplata putnih troskova od 300-tinjak kuna kojih su dobro dosli u trenutcima kad nije bilo za cugu na probama.Sve u svemu finalni cilj tog djumbusa mozete pogledati ovdje.da smo ponosni...hmmm neznam ja nisam,pogotovo sto mi je nakon tog snimanja prisao onaj klaun sto vodi Na rubu znanosti i privukao me i na uho mi tiho rekao:znaj da ovdje nedolaze makar kakvi bendovi vec samo ono najkvalitetnije u drzavi i namignio mi.....tog trenutka sam se htjeo upucat u glavu od ocaja i pozalio sto sam uopce krenuo put Zagreba,stvarno je ta televizija cist apusiona,barem taj Hrt sto se mene tice...u svakom slucaju Izrazili smo misljenje....vise nego jadno :)
                                    

Nema komentara:

Objavi komentar