četvrtak, 23. travnja 2015.

KONCERTI I KREVELJADE

Eto sad smo snimili vec dva spota i bili u Madji,sad smo se mogli opet opustit u klasicnom stilu ko i obicno:Tih dana trpali smo se svuda di je bilo mjesta za svirat a usputno subotama maltertirali kojekakve bendove sto su dolazili gostovati u Osijek.Jednom smo prilikom tako ja i Hremba previse isprepadali ekipu iz nekog pederskog pank bendica ispred Teatra na Bosutskom.Dosli i odnjeli im sve,svu cugu,sve sta su imali sa sobom i to uocpe ne na tradicionalni nacin pljacke vec sve fino kroz spiku ko ste sta ste sta svirate,ajd daj pivo (i vise mu ga nevratimo) itd.
Drugom prilikom smo ja i Culo odrapili lirtu rakije kod njega u stanu i otisli na koncert neznajuci ni ko svira i zatekli onaj mizerni Wasted generation kako glume neke zvijezde mizernim klinkama grada.Upo sam na koncert i vidio dva majmuna na bini kako su ukrstili gitare i svirali "bijesnu" solazu dok je vokal vec pao na ledja i dignuo stalak od mikrofona tako da izgleda mega trendy.Jebiga ta rakija mi nije dala da to gledam bez reakcije pa sam fino sacekao da zavrse tu jeftinu predstavu a onda se zaletio do njihovog auta kad su spremali stvari i pito uljudno jesu li oni iz Wasted generationa i kad su odgovorili potvrdno je uslijedilo raketiranje sakama gdje mi je basist cak i uzvratio i razjebo mi usnu i jos je par puta probao udarit al je vidio da nema smisla jer sam mu se cerio u facu i mlatio ga po nosu.Naknjos par udaraca je pao na koljena pa sam odustao jer sam vidio da nije nesta pretvrd i okrenio se ka bubnjaru da vidim od cega je on satkan ali jebiga ovaj nije bio raspolozen za tucu,samo je ponavljao :"Pa nemojte,sta smo vam radili!!!" sve dok nisam odlucio zaustaviti tu kuknjavu stisnutom sakom preko njegovog nosa ali kad sam ga odapeo tolko je poceo urlat da mi je na kraju bilo neugodno.Dok sam ja rijesavao tu dvojicu mislim da je Culo treceg ili mozda tog bubnjara vec prestijo u mraku nogama a na pitanje sta smo vam radili je ludjak odgovorio:Ukrali ste mi kabl! Heehehe,totalni cirkus.Tako je Culo takodjer isavijo nekog majmuna pred Oxygenom,tj otreso ga laktom preko face jer je bio prenaporan ali isto tako par subota kasnije bjezao po d naletom neke djece pankerske koja su ga vijala skoro do kuce kolko su bili ljuti na njega jer je poceo vuc jednog od njih da ide pit sad s njim na benzu :)
Cak smo i u Oxygenu ispljeskali nekog majmuna koji je uletio u sutku a uopce nekonta da je to normalno jer je bio obucen ko neki tehno supak pa je zapoceo tucu u publici al je ubrzo bol presla na njegovu facu.Sjecam se da ga je Ibriks drzo za ledja i izmico ga kad god bi ovaj probao odapet saku u moju facu dok ga je namjestao direktno na moje sake hehehe.Isti taj Ibriks si je rasturio punu bocu Osjeckog u oko da bi mi dokazo da se nije krenio kurcit nad mojim bicem zbog picke vec iz zajebancije,bilo je pakeno u tom Oxygenu nema sta da se kaze.Naletio je i koncert u Valpovu na kojem sam ja briljirao na mikrofonu ruznim psovkama i jos gorim uvredama  na publiku koja je zvizdala izmedju apsolutno svake pjesme.Sranje je bilo i to sto smo svirali odmah nakon Guzve u 16-ercu pa nam je publiku na tom festivalu cinila uglavnom ta razmljeckana pank ekipa koja nije za nista.Vredjao sam ih ko djubre punih sat vremena,jebao mrtve majke i bogove skidao sa nebesa i pri zavrsetku  svirke silazim sa bine i nezelim okretat ledja vec samo drzim stisnuto tijelo i zube cekajuci salvu udaraca po glavi i tijelu kad ono nista jebote,kolko sam ih ponistavao uvredama i niko nista,stvarno su bili pickice :)
U Donjem miholjcu smo svirali pred nikim,znaci totalno nitko nije dosao na svirku pa smo odlucili iskreveljit se tek tolko da se nesta desava  i mada sam ja otisao odma poslje koncerta kuc ostali su ostali kod tog brata u kuci sto je organiziro koncert i divljali tamo,sve mu pojeli,Paulus je obuko spavacicu od njegove mame i divljo po kuci.Ja sam nest bio zivcan pa mi se nije dalo natezat jer kad vidim tako isfuranog lika ja se nemogu zabavljat jebiga.Svirali smo i na Zidinama gdje sam ja natjerao mnoge u publici da se deru "Radije cu biti nula,nego da me zhidov kontrolira" pa me poslje Oluja iz Fingisa poceo napdat zasto sirim takve fasisticke poruke djeci hehehe,eto vidite da je bolje da nismo snimali taj spot za Program robota,samo na jednom koncertu i vec sam bio obiljezen.
Par nastupa u Vukovaru kod Krisa iz Wardakhina gdje je bilo po meni najbolje radi atmosfere koja je naspram svega do sada jedina nalikovala na hc scenu.Nije bilo umisljenih supcina,nije bilo retardirane djece,samo ekipa spaljenih ljudi koji zive obicnim zivotima i vole tvrdu nabijacinu,neznam zasto al tamo nikad nisam imao potrebu radit sranja,uvijek sam se osjecao ko kod kuce bez obzira na sve.Vjerujem da je to velikom vecinom zbog ekipe iz Wardakhina koji su se potrudili uvijek bit vrhunski domacini ne placenim troskovima prijevoza i hranom vec covjecnoscu,toga danas ima na kapaljku nazalost....
U to vrijeme je moja specijalnost bila kad naletim da negdje nastupa Kandzija popet se na binu i pocet srat sranja,dizat publiku i radit cirkuse dok bi ovaj na mikrofonu cekao da zavrsi taj karneval zgrazajuci se.Na kraju  se pravio da me nevidi moleci boga da se opet ne krenem penjat na binu hehe.
I onda je naisao poziv iz Ljubljane da dodjemo svirat sot sam ja prvo mislio da nas netko zajebava al onda se ispostavilo da su likovi to stvarno htjeli.Mislim neglumim sad tu nekog levata al stvarno mi je bilo cudno kak to da su jebeni Slovenci culi uopce za to nase govno.Ne,serem,to je rijesio Oluja iz Fingisa,da on je bio taj entuzijast bez obzira sto mi je zamjerio anti zhidovluk ipak se pokazo covjek pa zvao na taku ludoriju.Put je bio paklen,dolazak dobar a detaljnije citajte u sljedecem izlaganju....

Nema komentara:

Objavi komentar