ponedjeljak, 6. travnja 2015.

KONCERTI I PIZDARIJE vol. 2.

....a sjecam se da sam nudio Hrembi da otresemo tu truljaru preko bubnjeva i nije htjeo jado,a ova se sva navlazila i bila spremna da je isturpijamo al jebiga,ocito niko neshvaca takvu vrstu hardcore zabave,ja shvacam al sam ocito jedini....no ko ju jebe,na kraju sam joj objasnio da razumijem da je iz vukojebine i da zeli da joj na silu napravim dijete da moze odjebat iz selendre i doc u bar neku civilizaciju i objasnio joj da ce otic ili lijepo ili sakama preko nosa....odlucila je sa suzama u ocima,izvjezbanim suzama naravno jer je tesko droljinjsko smece,jednom prilikom sam otiso u neku baranjsku vukojebinu kod nje prespavat,na kraju sam popusio samarcinu od njene stare preko face pod izlikom da sam joj ja napio cerku i potom nakon rastavljanja tuce nje i njene stare ispred lokalne birtije zaputio se pjeske kuci u 4 u noci,paklena sranja,nedaj boze da se ponovi....cak sam je jednom jebo u usta dok je sa tatom na telefon krenila pricat hehehe.Nakon Tenja vratio nam se Marin u postavu pa smo u punom sastavu krenuli u nove pobjede.Ruku bi dao da je bila Zupanja u pitanju al mozda uopce i nije.....sjecam se samo jako dobrog razglasa,najboljeg ikada na kojem sam svirao,zvucalo je kao da smo dosli u neki klub u civilizaciji naspram svega sto smo do sada imali prilike razjebavat svojom bukom.Koncert je prosao solidno a i dosli smo sa dva auta copor nas debila pa je zabava bila zagarantirana.Sjecam se da je Marinova zena tada zenska pokazivala sise na ulici da bi nazivcirala ovog ili takva neka sranja,doduse to sam cuo od Paulusa a on je veliki lazov pa se mozda to nije ni dogodilo.

Ono sto se dogodilo je da sam naletio na bend Project Genova hehehe,koji pakao,mislim solidna svirka ekipe iz benda i opcenito nemam nista za posrat po pitanju svirke al koje ludilo je obitavalo u frontmenu to onaj ko nije vidio nemoze znati.Jebeno liricko gnjevno fakultetsko ludilo 3000 kroz neke ajmo reci RATM rifove,popricah s tim momkom al vrlo kratko jer naocigled njemu je u glavi bila revolucija a ne sklapanje novih prijateljstava i upoznavanje bendova hahaha,tesko ludilo.Sjecam se i jedne klinke koja je prvo imala bijelu majicu pa je divljala,pa joj je cijal majica bila krvava,a jebo me pas ako je imala 16 godina,u toj Zupanji ocito zive nafureni ljudi....ako je to uopce bila Zupanja :)
Evo i slika da se nebi reklo da lazem.





I to je bio dobar koncert,ljudi su imali zivota,bilo ih je pun kurac,dobra kreveljada u birtiji,poslje jedno tri sata kreveljenja na parkingu u autima dok se nismo svi nakupili pa krenili nazad,igralo se "Kaladonta" na veliko i Hremba je sto se da vidjeti iz prilozenih slika dosao na svoje-besplatnu cugu,ako malo bolje pogledate tog mladica u oci vidjet cete da je uistinu sretan dok drzi punu casu u ruci,tu srecu u njemu stvara samo to,vjerujte mi!Kako bi rekao Blood for blood -I've used to drink from bottle and now bottle takes drink from me....

Nema komentara:

Objavi komentar