petak, 1. svibnja 2015.

PULLOVER

Dugo vremena,jos puno prije Ljubljane i ostalih zajebancija provlaci se jedan konstantan proser kroz ekipu Bugarske skupstine.Koliko ja znam sve je pocelo nakon nase probe na klupicama ispred atomca (zvuci kao da pisem o nekoj prevari u vezi)kad su se Paulus i nekolicina djece skupila i mislila da su ispravni.Nadahnuti nasim entuzijazmom oni su odlucili napraviti trash zabavu po svome da bi se mogli rugati na najgori nacin-bend Pullover.Pravi razlog kad se razmakne svo granje i raslinje oko toga je velika zelja za hipsterskim nacinom zivota,konstantnim putovanjima opijanjima i "forever young" sindromom koji je tu ekipu ocigledno gadno uhvatio.Mene je u startu bolio kurac dok god je na nasim probama sve islo kao podmazano.Hremba je od samog starta gundjao na ta sranja al je meni iso na zivce jer sam nije nasvirao ono sta treba svirajuci u jednom bendu a sad jos sere po nekom ko ima dva benda al barem odsvira kako tako svoj dio na probi i koncertima.Realno nisam nikad ni razmisljao da bi se to sranje moglo zakuhat uopce jer su sama ideja i koncept benda bili cistih nula bodova.Dakle dogovor im je bio da sviraju obrade starih dance hitova iz devedesetih na "svoj" nacin (citaj -na pop punk nacin).Jebote,taman je ona jebena Diverzija nestala sa scene i onda ovi idijoti ponesu stafetu,pa jebes ti ovaj seljacki Osijek.Mislim jebiga nitko nebira svoj zivot i u kojoj ce se obitelji roditi(mozda i bira al nema dokaza za to) ali jebiga kad vec vidis da si razmazena krempita od bica nemoj rec "to je to" vec grebi da nebudes mizerna pickica,al jebiga to je vec ucenje napretka,nesto sta ovaj grad zna u jako malim postotcima.Pjesme poput "Program tvog kompjutera" i "Ja sam vlak" naocigled su se svidjele nemalom broju retardiranih spodoba koje su pocele posjecivat njihove koncerte u sve vecem broju.Kad malo covjek razmisli u ovako seljackoj zemlji to je jedino sto je i bilo za ocekivat,ako su prosli Vatrogasci zasto nebi proslo i ovo.Kako je vrijeme odmicalo bilo je evidentno da je Paulus konacno pronasao ono sto je trazio od glazbe a to sam se uvjerio gledajuci neke slike sa koncerata vidjevsi ga totalno u elementu na gitari.....i onda mi neko treba rec da je to samo za sprdnju a ovo  u Bugarskoj je zaozbiljno...bullshit.Mozda zvucim ko neki sroljo koji ocajava oko gluposti al to uopce nisu gluposti,to su jebeno bitne stvari,ono sto bendovi najvise od svega rade svojim postojanjem je utjecaj na mladje generacije i ako je taj utjecaj mlitav sta se drugo moze ocekivati od mlade generacije nego da i oni budu mlitavci.Sto se tice Paulusa svemirska karma je bila zadovoljena....koliko je bio smrknut u Bugarskoj tom istom mjerom se veselio u Pulloveru....e bajo moj neide to tako.Mozda nesta imena Bugarska skupstina neuljeva neki osjecaj u superlativu al jebiga ono sto ta grupa predstavlja naziva se beskompromisni hardcore.Nema to veze sa macho sranjima,nabildanim rukama i nogama i istetoviranim facama,radi se o tvrdom i ozbiljnom stavu naspram socijalnog drustva.Sama bit benda je pogledati duboko u drustvo,izvuci krive puteve i debilima to nabijati na nos ali ocito su si mnogi u ovom bendu samo pumpali ego kako su oni zapravo tvrdi kao stijena bez obzira sto su postupcima pokazivali nesta sasvim drugo.Razmisljajuci o takvim sranjima sjetim se Rage against the machine-a koji je u svojim ranim fazama koristio koncerte kao paravan za politicke skupove kojima bi djelovali na mase u pozitivnom smislu budjenja svijesti.Nekazem da smo to trebali raditi i mi,Bugarska skupstina se nikad nije bavila politikom i to znaju oni koji su preslusali sve albume a razlog je taj sto je ta kompletna politika tolko gnjila vreca govana da jednostavno nije vrijedno paznje.Ljudske jedinke,pojedinci su vazni.Javno misljenje je politicki termin koji se koristi kako bi se umanjile vrijednosti i slobode pojedinca,onaj tko ima imalo mozga uvidjet ce to bez puno razmisljanja.Kaze se da je svijet nemoguce promjeniti ali to sto se promjene nevide na dnevnom nivou to neznaci da se one nedogadjaju,isto tako to sto ja znam da je to tako neznaci da i ostali u bendu to znaju i osjete.Ono sto sam ja osjetio je da je Paulus zbog vrlo mizernog benda odlucio davati najmanje sto moze od sebe ali to jednostavno nisam pokazivao,jednostavno se trudim biti covjek koji nereagira na prvu vec saceka razvoj okolnosti pa onda donosi zakljucke.Ispada da je bilo bolje da sam reagirao odmah  dok je to sranje bilo u povojima jer uz kojekakve glupe ideje dosli smo na istu binu u istoj veceri svirati sa tim proserskim bendom.Svirajuci pred publikom koja nije ono na sta sam navikao primjetio sam hrpu telefona uperenih u nas,jebote pa mi smo ovoj levatskoj klincadiji ocito senzacija.Neznam kako bi drugi to dozivjeli al meni je to bilo tolko jadno da sam se par dana nakon toga osjecao kao da me neko silovao,utuceno.....
Nesto prije tog koncerta moro sam tog Paulusa odsarafit sakom u glavu jer mi je toalno bez razloga pijan poceo jebat mater i glumit nekog odmetnika ohrabren svojim clanstvom u Kohorti pa je onda sutra nakon treznjenja bilo:Pa sta je to bilo jucer Bole?....",pa jebiga bilo je to da imam nekog jebenog samopostovanja da netrpim sranja od nikoga a pogotovo ne od novopecenih kohortasa koji sviraju u pop punk boy bendu jebiga.Nije ta svadja bila uzrok raskida odnosa,jednostavno sviranje sa jednom takvom osobom meni izvlaci osnovnu energiju potrebnu za rad u jednom takvom bendu.Nisam ja neka picajzla da se nadvijam nad nekim i glumim velikog arbitra al jebiga...dvije stvari na svijetu nepodnosim a to su nogomet i pederska glazba a ovaj je ocito odlucio stisnuti gas na ta dva polja do daske.Nemojte krivo shvatiti,ja osobno protiv Paulusa nemam apsolutno nista,je da voli lagat gluposti i radit spletke sebi radi zabave al to mi je vise simpaticno nego da me zivcira,al jebiga svirati u nekom bendu koji stalno nesta proizvodi i napreduje nemogu sa takvim profilom covjeka,neke stvari se jednostavno kriticno neuklapaju i radi toga je grupa u odredjenom trenutku dozivjela kriticne preinake o kojima cete ako imate volje i interesa citati u narednim izlaganjima....do tada.....sanjajte da ste se probudili ;)

Nema komentara:

Objavi komentar