srijeda, 22. travnja 2015.

LOS SAN

Nakon lakrdije sa tamburasima i ostalim padusima tog miljea koji se drzi preumisljeno a obicna su stoka....bilo je vrijeme da se posvetimo napretku grupe.Sjecate se u proslom "ucenju" da je dogovoreno na radio Mackamami snimanje sa Ferencom koji je tada bio u ulozi voditelja neke metal emisije al nesjecam se kako se zvala.Ako se nevaram prvi puta sam njegov rad vidio u spotu od Pullovera  za obradu pjesme "Ja sam vlak",uglavnom na stranu mizerija koja je dopirala iz zvucnika,spot je bio dobro odradjen,pravo tinejdzersko pankerski kako dolikuje americkim high school alternativcima,nemojte krivo shvatit,covjek je dobro odradio posao.Jos jedan segment snimackog kadra bila je hd kamera a s obzirom da je vecina benda bila gladna laznog bljestavila to je onda ocito bio pun pogodak naspram onog mog pokusaja snimanja  spota za OSHC sa obicnom amaterskom kamerom koja je sve u svemu otjerala Marina iz benda.Vidio sam u tom trenutku da ni ostatku ekipe nelezi taj trash pristup samo su odlucili igrat igru do kraja,to je bilo dovoljno razloga da nekako stupimo u kontakt sa famoznim kamermanom.Kroz pricu s njim naucio sam o njemu da je svoj zanat ispekao po svatovima sto je za mene dobra preporuka jer znam da kad radis takav posao da imas dobru kilometrazu u rukama a i nogama.Ono sto je on naucio o meni je da sam tvornica ideja sto mu je fino leglo jer on kao i svi ostali kamermani koji nisu placeni 100€ po satu nevole sami smisljat scenarij spota(sto je u redu a ako bend nema ideje netreba ni snimati spot).Ideja je bila da snimimo video o leglu narkomanije kako bi ukazali da je dno droge zapravo stvarno jebena jeza.Prvotna namjera nam je bila otic u dom zdravlja i tamo ludovat dok nas neistjeraju il nepozovu muriju al jebiga malo je nerealno ocekivat da ce neko sa kamerom od dosta tisuca kuna se upustati u takve egzibicije pogotovo od nekoga kome to kruha znaci.Ideja je prebacena u napustenu kucu kod studentskog doma u Osijeku u kojoj su prije pojave te pederske gradjevine obitavale prave zutare i sniferi prvog reda.Kako se grad propederisao tako je i   narkomanija sa ovih krajeva otisla u zaborav.Zapravo nismo ni bili svjesni da snimamo spot a la "tako su nasi stari radili" jer danas se drogiranje svodi na par dopera koji spavaju po raznoraznim ulazima grada al jebo me pas ako ih nemos nabrojat na prste jedne ruke.Nekazem da nema ljudi koji se bodu al to je sve kurac,prije su se ljudi otkidali tamo,osjetilo se cim udjes u tu kucu.Zidovi sjebani,urlaju tugu,poruke po zidovima vise nego jadne,sjecam se one koju sam inzistirao da se snimi :"Volim pusiti kurac" koja je evidentno izbijanje necije frustracije kroz poruku na zidu,nevjerujem da previse ima veze sa seksom....
I zapoceli smo snimanje.Krenuo sam od kuce i prevrndao sve ladice da pronadjem sto vise rekvizita koje mozemo ubaciti u spot bez obzira sto ni sam nisam imao definiciju ni price a bogami ni sta bi koji rekvizit u spotu trebao predstavljati.pa sam tako ponjeo neko klupko vune sa kojim smo se uskoro pozabavili uzevsi ga kao predmet prenesenog znacenja.Na kraju smo ispali i veleumni pjesnici kroz video prikaz.Klupko vune smo odlucili da ce predstavljati pakao droge kao apstrakciju koja se odmotava do iznemoglosti da bi na kraju dosli do nicega.Paulusu je to snimanje bilo jeza.Nije se mogao opustiti ni pod razno,dali se covjek stidio tog benda ili samog snimanja nije mi bas najjasnije,tim vise sto sam ga vidio u spotu sa tim Pulloverima kako divlja totalno u elementu al dobro nea veze,na kraju uocpe nije ispo tako lose kako je djelovao na snimanju.Ja i Culo smo prirodni klauni pa nama gluma i kreveljenje nije tesko palo a Hremba nije morao ni glumiti kad je vec izgledao kao da se jucer u najmanju ruku probudio u toj kuci,sve to zalio je atmosferom Osjeckog pa je u finalu stvarno izgledao vise nego zivotopisno.Uz Ferencovo znanje i nasu ideju na kraju smo srocili sve to u finalnu cjelinu a tokom snimanja smo rijesili da ce se negdje kroz spot provuci spika  "anti narkomanske poruke" kako bi potakli mlade jadnike da se odmaknu od droge.Ta debilana mi je donijela pozitivne bodove kad sam se nedavno za proslavu nove godine umjesto na nekoj zabavi zabavljao prvo u hitnoj na ozivljavanju a kasnije kod inspektora u muriji na objasnjavanju.Kredibilitet mi je dosta porastao nakon sto sam im rekao da je kontradiktorno da jedan glazbenik siri poruku protiv droge a da se i sam drogira jer vec sam istrosio sve ideje lazuci o nekom jebenom Mariju koji mi je na trgu prodo neko sranje koje ni sam neznam sta je.Dobro doduse i nisam bas lagao,stvarno nisam znao sta je a bogami ni odakle mi to sranje,proguto sam neku bazu ko zna koje kemije i skoro odapeo(nedavno je netko mladji stvarno umro od tog sranja istog) a inace izbjegavam tu smrdljivu kemiju u sirokom luku tako da uopce neznam kako mi se to zaplelo medju zubima.Kasnije kroz zivot sam ta sranja odgurnio daleko od sebe ne zato da se pravim ovdje nevinasce ili iz ko zna kojih razloga vec zato sto mi se to sve gadi.Gade mi se ljigave narkomanske propalice kojih sam se nagledao u proslosti,njihovih laznih prica,lazne energije,bijednog pogleda na zivot,muka mi je toga toliko da nezelim vise ikad cut ista vezano za to.Kolko sam poslje cuo pohvalili su ljudi spot al jebiga nije to nas rad,sve to mozemo zahvalit Ferencu koji je to odradio maksimalno profesionalno i makar to sve uopce nije po mom ukusu na kraju ipak mogu dat pozitivan sud cijelom konceptu jer osjeti se ipak neka kvaliteta bez obzira sto krkljam sa glasom ko probuseno pile i sto se rifovi izmjenjuju kao da ih je pravilo dijete od pet godina.Imali smo i pomoc gosn. Pasanovica koji je potegao ako se nevaram iz Zagreba kako bi nam asistirao sa specijalnim efektima s obzirom da je on u proslosti pekao zanat i iskupio se cak za njega pa je sve bilo politicki korektno.Eto ipak je moguce totalno uroniti u svijet droge makar ga se tada nismo dotakli ni jedan posto.Jos jedna zanimljivost je sto je snimanjem tog spota stavljen pecat na tu pjesmu kako sam ja tu pjevao o drogi sto uopce nije istina.Sjecam se dana kad sam radio tu pjesmu u sobi i da je pokretac inspiracije bila ideja kako imam osjecaj kao da mi se odredjeni broj situacija u zivotu stalno ponavljaju i nikako nemogu izaci iz te kolotecine koja mi se gadi vec odavno.Svaki dan gledanje staraca kako grebu za osnovni kruh,svaki dan gledam sebe kako gluvarim po zivotu totalno neusmjeren i glup drobeci pivo svaki dan totalno bez razloga,glupe kucke koje mi se izmjenjuju po zivotu,beskonacna traka govana se trebala zvat pjesma kad malo bolje razmislim.Hremba je glavni krivac sto je sve poprimilo obiljezja droge jer ako malo bolje slusate tu jadnu grupu shvatit cete da nema bas nekog prenesenog znacenja,sve je direktno,direktnije nego sto treba uopce i biti,bez puno sranja ravno do svrhe ali po dovrsetku ovog spota ispada kako sada odjednom mijenjamo zanr  i postajemo "a la Jinx" zamisljeni boemi koje pati sto se danasnja mladez drogira mjesto da trce sretni po livadi i neobuzdano plesu ka sjeveru.Iskreno jebe mi se za narkomaniju,gadi mi se a kad to budem odlucio reci u pjesmi znat ce se,cut ce gluhi poruku,ovo nije ta poruka,to je samo pokusaj Hrembe da se isprsi sa idejom koja je kad malo bolje covjek razmisli otuzna al opet bar je dao ideju.Sto se mene tice ja sam htjeo snimati spot za Program robota i da se nasred trga dernjam u kameru da mi prste sline :"Radije cu biti u zivotu nula nego da me preko programa zhidov kontrolira" jer je to ono kako se zapravo osjecam,znam da je sve protkano laznim snovima od kojih nikada nema nista pa se nema ni smisla truditi kad je sve cigla umocena u govno,narkomanija me bas nepati previse u zivotu,pati me ono sa cime imam veze a to je svakodnevnica koja se raspada ko lego kockice kad ih opizdis kopackom iz sve snage,ali kad pogledam ovom frustriranom facom sve to.....i bolje da je ovako ispalo jer bi sad bio klasificirani nacista koji je konacno pokazao svoje pravo lice.Sloboda govora je govno,zivio nas spot!I.......PAZI.......STA....RADIS!!!E i ovo umjesto ljepila u vrecici je bio puding od vanilije a za iglu smo koristili neku umjetnu krv sto je Hrembi ostala od sestre poslje nekog halloweena....cisto ako nekog to zanima :)

Nema komentara:

Objavi komentar