četvrtak, 16. travnja 2015.

SNIMANJE SPOTOVA

Nakon odradjene Madjarske i jos kojekakvih klasicnih domacinskih nastupa ja sam poceo forsirati da snimamo spot za Osijek hardcore sa cime su se svi slozili posto je to zvucalo himnicno (bez obzira sto smo za glazbu ko cigani pokrali bend iz Spanjolske-Proudz),samo problem je nastao u tome sto niko ocigledno prije nije snimao ni jedan spot pa su svi bili pomalo skepticni u taj poduhvat.Najvise od svih se bunio Marin koji je tada vec potpuno pogubio volju za svirkom,pretpostavljam jer ga je cura stalno prala jer nas je mrzila u kompletu kao bend.Naravno da se to odrazavalo na volju i raspolozenje citavog benda ali ja nisam gubio ni volju ni nadu jer sam imao neku viziju naspram osatka ekipe koji je odlucio pratit.Kako rekoh energija prenesena na ostale u bendu djelovao je pogubno na snimanje.Ideja je bila da se popnemo na omanje brdo uz prugu i divljamo sa gitarama i ponesto bubnjeva (snar i stoperica),pa da hodamo po pruzi kad smo vec sa slikama totalno osli u pruge i vlakove,ali sve je na kraju zavrsilo dosta futavo.Podsmjeh licem u kameru kod vecine u razlicitim trenutcima bilo je dovoljno da materijal bude potpuno neiskoristiv.Kasnije taj ili sljedeci dan smo ja i Marin raskrstili u bendu na jednoj cugi i to tako sto sam ja uglavnom sutio i cekao da Marin zavrsi izlaganje koje je bilo cisto sranje jer vidim kroz kosti,kroz crte lica,vidim da je njegova bolja polovica prevagnila u njegovoj glavi i Marina vise ni nema kao osobe,mozda cak ni on tada to nije shvacao ali ja jesam i nakon "oluje u prolazu" nastavismo snimanje spota ovaj puta na lokaciji gdje smo se isli i slikati,kakva genijalnost,koja originalnost,nema sta da se prigovori....levati obicni....
Ovaj puta bez Marina snimke su bile drasticno bolje ali ovaj puta smo zajebali jer smo dosli prekasno i uhvatio nas je mrak u pola snimanja tako da je citava zajebancija oko tog spota zavrsila neslavno.Prvi i drugi pokusaj potpuno bez uspjeha i jos je jedan clan pod retardiranim i meni nejasnim okolnostima finalno frcnio iz benda.Na sve nas je to utjecalo negativno u smislu daljnjeg gubitka volje i trebalo je cekati da se baterije pomalo napune.


Nakon kratke pauze od par mjeseci krenuli smo ponovno u podvig snimanja.Ovaj puta smo odlucili uposliti ljude koji snimaju da se nemoramo mi drkat jos i sa tim kad vec moramo skakat ko majmuni u ritmu pjesme koja svira sa cd-a.Ako se dobro sjecam,ovo je bila veza od jebenog debila Crnog koji mi je preporucio ove ludjake.Preporuka je bila 2. mjesto dobijeno u nekom natjecanju za fan video godine ili tak neki kurac koji je pomalo i izgledao na nesto pa nam je to ulilo izgubljenu nadu.Ulivena nada potrajala je kratko jer su uskoro poceli problemi.Jedan dio snimanja odradismo solidno,iskakali se ko debili,iznojili se ko picke,napravili neki posao kako spada a onda je trebao biti snimljen 2. dio u birtiji u Retfali i bio je snimljen ali naknadno je jedan od dva luda kamermana jednostavno obrisao snimke igrom slucajnosti pa je sam materijal kao i snimka Patkovog gadjanja mene buhtlom   u glavu dok sam svirao na ulici jednostavno izgubljen.Ajde neznam kako je to izgledalo u toj birtiji jer to je bio Culin dio ako se nevaram,ali taj dio na trgu je prava steta sto nepostoji,ovaj Patak mi je tako napuco tu buhtlu u facu da sam imao osjecaj kao da sam popusio samarcinu u najmanju ruku od kiklopa nekog.To bi bilo stvarno rugacina da smo umontirali u video ali eto,nismo mi izvukli dobre karte jos od samog starta samo to nekontamo jos hehe.
Da je tu tragedija svega prestala sve bi bilo dobro.Kud su vec izgubili dosta materijala tud su jos i izbjegavali rec nam situaciju pa smo tek nakon duzeg napadanja preko poruka i poziva uspjeli saznat istinu dok se ovaj drugi nije nikad vise ni pojavio...David mu bijase ime ako se dobro sjecam.
Ovaj drugi brat je imao taj tezi zadatak objave nama te gorke istine ali i samim time nesta obraza u sebi da je odlucio sam namiksat sta se da izvuc iz preostalog materijala.Ovaj puta nismo izgubili ni jednog clana,ja doduse sam izgubio zub zderuci pizzu kod kuce sto se da primjeiti na snimci ali se snimateljska ekipa na nasem radu ocigledno raspala jer je istina i previse izasla na vidjelo...
Finalizaciju ove lakrdijaske price mozete pogledat  tu dolje......Nema nade!!!



Nema komentara:

Objavi komentar