srijeda, 27. svibnja 2015.

HA-KO IZ OCIJU MENE

Potreba da nesta kazem u ovom smislu siroka je i sveobuhvatna jer sam ocigledno promjenio taktiku umjesto da kenjam po facebooku sa raznoraznim frustracijama odlucio sam kompresirati frustracije pa to iznositi kroz ovaj blog.Mislim da nije potrebno raspravljati o tome kako svaka svjesna osoba gradi svoj pogled na stvari na svoj nacin koji je uglavnom unikatan u srzi bez obzira sto na povrsini neizgleda tako.Ista je stvar sa mojim tj nasim pogledom na hc i ono sto proizvodimo vec dosta godina.Svatko ima neke uzore i utjecaje koji su ga izgradili kao glazbenika tj opcenito umjetnika mada ja sebe nenazivam uopce umjetnikom bez obzira sto sam prakticki neka vrsta glazbenika al osobno se smatram nekom vrstom sjebanog crnog vraca koji radi metodama koje ni sam nerazumije a vjerovatno jos manje znam sta radim sveukupno no ipak to se i dalje desava sa unutarnjim porivom na najjace.Sjecam se dana kad sam ko mali iso na neku jadnu ekskurziju i gledo kod brata na policu koju kazetu da ponesem za walkman jer u tom trenutku zivota nisam nist narocito sluso,jebeno mi je bilo zanimljivo igrat nogomet po vani i igrat igre na Commodore 64-ci pa kasnije na Amigi 500+.Kada sam pitao brata da mi nasnimi nekih pjesama covjek mi je nasnimo neka govna najgore klase ko sa radija misleci da mi je to interesantno a to mi je otapalo mozak,tada sam to shvatio,radilo se o onoj pjesmi  nesto "moj bijeli kadilak" ili tako neko govno,pa onda od Tonija Cetinskog ono "...ja sam zaljubljen" i taka neka najgora sranja.Kad sam vidio u kojem to smjeru ide uhvatio sam se dodatnog sadrzaja poredanog na polici u sobi.Primjetio  sam da je jedna kazeta bila narandjasta naspram svih drugih i dadoh toj kazeti priliku.Ubacio sam je u liniju i ono sto sam cuo me jebeno odusevilo kako me nikada nista nije odusevilo u zivotu,jebeno mi se grlo sad steglo kad sam se tog sjetio.Jebeni prvi put u zivotu sam cuo Biohazard -State of the world adress i osto jebeno zapanjen kako nest moze tako dobro zvucati,kao da se ruse jebene zgrade i neki smog satire okolinu,totalno sam bio hipnotiziran tim sranjem i ocigledno je ta kazeta bila konstantno u tom walkanu sve dok mi se nije prolio sok po torbi i satro i walkman i sve u tri kurca,al ako nista drugo to se desavalo kad smo se vracali kuc,mislim da smo u Crkivenici bili na par dana il tak neki kurac,Selce da!
Vrativsi se kuci zelja za jos te droge za usi nije splasnjavala pa sam otisao kod bratica koji je "igrom slucaja" imao sve moguce albume od Biohazarda i Sick of it all-a.Bio sam bogatiji za dosta onoga sto me jebeno hranilo iznutra dubokim i nabijenim basom i vojnickim izderavanjima u glas.Ubrzo sam u pocetcima interneta naletio na Madball - Nuestra famillia stvar pa kasnije na Raging speedhorn - I'm not pjesmu koju vise jebeno nemogu nac na netu jer su to ocito bili neki demo snimci al kako je vrijeme odmicalo tako sam  preko Soulseeka provukao hrpu slicnih sranja kroz usi,naletao po vani na kojekakve ludjake koji su mi davali neke cd-ove najgorih nabijacina za koje niko nije cuo uopce.Postepeno sam izgradio svoj ukus i potrebu za tvrdom nabijacinom.Preko tih tekstova od Biohazarda sam pomalo i naucio taj kurcev engleski,mozda ne pricati ali barem razumjeti o cem se radi citava splacina od tonova i glasova.Kako je vrijeme islo dalje apsolutno me nista drugo osim tog Biohazarda nije zanimalo pa sam u medjuvremenu skinio apsolutno svaku pjesmu na gitari i nekom zoomovom procesoru ubodenom u kompjuter.Sada nakon 17-18 godina ponekad  naletim na neke od tih stvari ili  iz zelje napucam distorziju pa odpumpam cijeli album cisto iz rekreacije al sad mi uglavnom tutnje Spudmonstersi,Slapshot,ponekad Body Count,Six FT Ditch,Bitter end,25 ta life i nerijetko prelomim sa Agnostic frontom.Shvatio sam sa vremenom da nemogu slusati mlade bendove jer nemaju cvrstinu,samo skice,vriste,pokusavaju pokazat da su opaki a smijesni su svi od prvog do zadnjeg jer je evidentno da to nedolazi iz njih iznutra.Ja svu glazbu koju sam ikada napravio bilo je iz zudnje da napravim nabijacinu kakva jos nepostoji,naslusan jesam odredjene vrste glazbe al slusao sam a i svirao bogami svasta i uvijek mi je ta zelja za najgorim razaranjem kroz rifove i ritam ostala nabrijana na najjace unutra.Nekima je hardcore maksimalno tetoviranje i nabijanje misica kako bi oni pokazali da su alfa muzjaci,nekome je to ventil da nemora nekog ubit sakama od bijesa prouzrokovanog jadnim i nepravednim zivotom,meni je to dio mene,sama esencija toga sto ta nabijacina proizvodi je ono sto mene drzi uz to,to jesam.Sve to moze se opisati jednom rijecju - NEPRIPADAM.Nije to samoproglasavanje,to su situacije i odnosi sa drugima pokazale kroz vrijeme,znam da su me odredjene spodobe tog "underground" svijeta mrzile jer sam radio splacinu do svega od samog starta,nikad nije bilo zahvalno sa Bugarskom skupstinom svirat na istom koncertu jer smo nekako uvijek napravili najprljavije dno dna sa svojim ponasanjem i rifovima koji su se raspadali do krajnjih granica,ljudi su nakon nasih koncerata ostajali istroseni jer ih je uglavnom povukla ta histericna energija koja je izbijala iz nas.Rijetki su oni koji su nas zvali da sviramo igdje a mnoge smo zvali da sviraju s nama u najboljim namjerama,zasto je to tako necu odgovarat ali znam.Razlog zasto necu odgovarat jer su razlozi mnogobrojni i ja ih uopce neosudjujem,svjestan sam da sam vecini pokvario opcenito vizualni i zvucni dojam sa svojom pojavom koja je dosta cesto znala bit iritantna preko svake mjere i jebiga,ja nikog nekrivim,ja nista o uz to sve neradim da se dokazem jer nemam se kome dokazati,boli me kurcina apsolutno za sve,nista mi nije sveto,radim sta radim jer to dolazi iz dubine mene iznutra,prolaze godine al meni se to nestisava.U zadnje vrijeme me bila pojela bolestina jer sam si razaro stomak sa najgorim mogucim proizvodima pa sam i drasticno smrsavio i dosta dugo bio nesposoban uopce  ici na probe,podrigivao ko djubre i jos uvijek podrigujem al stisava se a energija se vraca,sad je postava malo drugacija i ona je odraz promjene koja se desila i u meni.Osim dosadasnjih bjesomucnih divljanja,povracanja,razbijanja i ludovanja privukla me uvrnuta kvaliteta glazbenog izrazavanja,energija je ostala ista,zapravo evoluirala je u izrazenije izboje energije,sad kako se oporavljam osjetim da sam nabio neku kurcevu kondiciju kroz sve te godine i evidentno ce divljanja bit jos naveliko.
Zapravo kad smirim misli mogu to sve sazeti u puno smisleniji izraz,zanima me kvaliteta kaosa kroz tonove koji su osnova postojanja,cak i krscanima govore isto od starta -" u pocetku bijase rijec//glas//ton",i svjestan sam da nas ima manje nego prije sto nas je bilo po koncertima al dopizdilo mi je usupkavati se nekim supcinama da bi odsvirao na koncertu,iskreno boli me kurac ocu li vise igdje ikada zasvirati,svejedno ce bit probi do kraja mog zivota,to me veseli i zabavlja,ko ostane ozljedjen u naletu.....neosjecam se krivim,trebao se samo izmaknuti i cekati da prodje,to bi bio ha-ko iz ociju mene.

Nema komentara:

Objavi komentar