subota, 23. svibnja 2015.

OKOSNICA CITAVE SPLACINE

Najbolje od svega je sto neam pojma sta znaci rijec okosnica al mi se zvucno dobro uklapala u ideju koju zelim izlaprdat.Ono sto sam htjeo rec je da evo sad da podvucem crtu naspram proslih i sadasnjih vremena mogu samo rec da se dosta toga promjenilo.Sjecam se onog dupeglavca Toze koji je redovito uskakao iz publike da se izdernja u pjesmi OSHC a eto sad ga vidim kako glumi nekog velikog rap producenta a na ulici izbjegava kad ga se zove.....njega je recimo zena promjenila,to je sad taj novi val mega kul modernih picki koje nemogu samo opustenno biti sa nekim tko je zanimljiv recimo nego je bit u tome da on bude neka faca i poseban jer inace nije zanimljiv.Eto Toza je odabrao da bude producent saljivdzija te neke kvazi hip hop scene koju nabijem u kompletu na kurac al eto njemu je proslo posto muje pica popusila spiku da nije obicni razmazeni dupeglavac koji glumi odraslog covjeka.Meni to kad pogledam iz vlastitih ociju izgleda zapravo samo za nazivcirat se,nit me rastuzuje niti nasmijava,samo me iritira sto sam ikada imao posla sa takvim levatom,ocigledno sam nekim ljudima svojevremeno bio ja kul a ta glazba im ocito nista nije ni znacila,jebene pedercine,vidilo se od pocetka :)
Onda pogledam kako mi je nedavno naletio Marin u prolazu da vidi jel prodajem kakav procesor jer on konta sa braticem koji razara sklapat neki metal i kojesta i pogledam sliku svega oko nas...kao da se nije nista promjenilo,on i dalje melje sto na sat svoje i mos mu govorit u facu najgore uvede u tom trenutku covjek necuje,pricas kroz njega,jebeno ludilo,jedina promjena je sto sam se ja zajedno sa izranjavanim bendom maknio od njega i takvih ne zato sto imam nesta protiv njega i ostalih vec zato sto su razorni ljudi za moj sklop i da se nase druzenje nastavilo ja bi vjerovatno zavrsio u ludnici.O Hrembi sam vec dosta nasrao cini mi se pa se necu previse ponavljat,ukratko covjek je zestoko razocarenje i to je steta al tako je kako je.
Paulus je kolko cujem prestao svirati bubanj jer su mu se svi planovi odjednom raspali jer je sjedio na previse stolica u isto vrijeme.Iz prve pocetne postave ostadosmo samo ja i Culo,mada nas je sad opet cetvero i sveukupno smo na puno visljem nivou nego do sada...ono sto zelim reci sada su se stvari nekako isprofilirale,tocno se zna zasto sada bilo tko od nas dolazi na probe i koncerte naspram prije sto vecina benda nije imala odgovor po tom pitanju.Sad se svira da se svira,vise nema ekipe koja se zeli dokazivati,sada su tu pomalo propaljeni ali temeljiti sviraci.Netko ce reci da to vise nije to al taj netko sere napamet.Istina je da se malo prorijedilo pucanstvo ali realno gdje netko ostavi mjesto netko novi ce se pojaviti,svijet se mijenja i te promjene je bolje prihvatiti sto prije jer su one stvarne.Naravno da mi ide na zivce vidjeti uopce na koncertu na kojem sviram te neke mrsave jadne klince koji su jadni ispod svake granice postojanja ali jebiga ima i to svoje cari,u toj svoj mizeriji mozes vidjeti ponekog stvarnog ludjaka,bizarne scene i jos debilnije face koje nadopunjuju energiju iz proslosti koju sam ja naspram te nove generacije zadrzao i dan danas.Kad pogledam ovog Culu covjek je jebeno isti stalno,stalno je prije iso na nogomet,zabrijavo na neka nenormalna sranja i malerisao s tim do iznemoglosti i svirao to sto svira bez puno razmisljanja zasto i kako.I jebeno je nevjerovatno ali kod njega se promjena kroz kojih 7,8 godina moze mjeriti u  0,005% omjerima.I dalje je mutav ko kamen a opet sa druge strane nevjerovatan covjek i izvrstan svirac i jos je uzeo ukulele i poceo po tome mrvit u onom Forgotten goods trojcu gdje tamburamo obrade glazbe iz proslosti igrace i filmske industrije,jebeni karakter za novi Ace Ventura film.Neka sranja su se promjenila al po meni na bolje.Konacno se naspram prije pocelo dogadjati da na probama pocinjemo raditi svi skupa pjesme mjesto sto sam ja do sada bio glavni dirigent svake jebene sitnice koja je izlazila iz bubnja i zvucnika.Primivsi Patka na gitaru i Iliju ranije na bubanj atmosfera je zivnila naspram onoga sto se prije dogadjalo.Bez grama bezvoljnosti svira se i sve zvuci sto puta utegnutije,manje je alkohola i opijata al ako mi je to potrebno da radim tu razaracinu onda bolje da je ni neradim ,ja barem sebi tako to objasnjavam.
I kad bi povukao neku paralelu od proslosti prema danas ja mogu rec da sam konacno dosao do onoga sta sam od pocetka htjeo.Ekipu bez napetosti koja ce iznutra volit cvrstu nabijacinu da to ostane jedan ventil,psihoterapija,stil zivota ili kako god to netko nazvao sa naglaskom na zdrav razum (kako god sve izgledalo),a prije svega previse mi ide na zivce sto se sve promltavilo da mi to daje bodove na inatu drasticno pa sve sto u novijim danima napravim ili napravimo skupa zvuci naostrenije nego sve do sada.Paralela povucena,nakon tih nekih godina neke stvari su se promjenile al one kljucne su tocno tamo di trebaju biti,kako nebi sve ostalo samo na ovom drkavom blogu vjerujem da cemo uskoro sastaviti duzu setlistu i sklopit nekakvu svirku da se oni zeljni tvrdjih tonova nahrane nemilosrdnim napucavanjem uz moje imbecilne dosjetke i milozvucne uvrede koje dolaze ko zna iz kojih dubina mog unutarnjeg beskonacnog prostranstva punog govana,zivi bili i citajte dalje uskoro.....

Nema komentara:

Objavi komentar