petak, 8. svibnja 2015.

NAJSLABIJA KARIKA

Ah evo nas ponovo u popularnom reality show-u.Ovaj puta pravila igre su malo drugacija,nema hrpe idijota koji se sramote na javnoj televiziji sa krivim odgovorima,nema drske voditeljice koja se pravi pametna a glupa je ko kurcina,nema plavog odsjaja iz tv studija,samo jedna obicna propalica i pijandura.Sjecam se kad sam prvi puta vidio Hrembu u zivotu,bilo je to u Tvrdji jedne beznacajne subote,ni nesjecam se s kim sam bio vani al se sjecam da sam vidio debila u kricavo narandjastoj majici od Biohazarda kojem sam instiktivno mahnio jer jebgia mozda sam ja budala al za mene su hc ljudi moja braca bez obzira koliko bili tupavi ili bezobrazni,bez obzira na naciju i boju koze,hardcore je moja prava obitelj bez preseravanja,da je drugacije vec bi zasnivao novu i pravio djecu a to se jebeno nedogadja.Realno nisam mu ni vidio facu jer smo bili na jebeno velikoj udaljenosti pa je sve ispalo kao neka sprdacina koju sam proizvodio svakih pet minuta dnevno.Kasnije su se stvari  ukuhale i tek nakon par mjeseci smo oboje svhatili da smo se puno prije osnivanja benda zapravo pozdravili mada se uopce nismo ni poznavali.Sljedeci put  naletio sam na tu budalu kod jednog prijatelja gdje sam mu ja odma poceo pricat da ocu napravit neki bend pa se onda poslije ta rasprava preselila pred Mini teatar a kasnije i u atomac na Jugu 2.Otkad smo poceli svirati taj covjek je jebeno gadno fusario na tom basu,jednostavno nije mogao pogoditi ritam pjesme ili se jednostavno trudio da sve ide slampavo jer mu je to bila fora.I bilo je fora na pocetku dolazit na probu sa 50-ak kuna,kupit gajbu piva razjebat se prije svega i onda u naletu entuzijazma divljati na probama umislajuci si da smo carevi kojima nema ravnih.Hrembi se cak moze zahvaliti na imenu Bugarske skupstine jer je bend provbitno idejom Skeca trebao nositi ime PTSP al smo kopajuci po internetu shvatili da vec postoji takva neka lakrdija na ovim prostorima pa je Hremba jednu noc usnio knjigu koju je listao u kojoj nije bilo nista napisano sve dok nije okrenuo stranicu na kojoj je velikim krasopisom bilo ispisano bas to-Bugarska skupstina.Iskreno mislim da je tu citavu pricu izmislio a da je pojam izvukao iz obliznje birtijetine u kojoj je obitavao gdje su oronule pijandure stalno ispaljivale tu ispraznu prijetnju: "Razjebat cu te ko Bugarsku skupstinu" koja vuce tragove iz proslosti u kojoj se navodno skupstina u Bugarskoj u jednom trenutku stvarno raspala mada uopce neznam dali se to ikada uopce i dogodilo.No bilo kako bilo eto bar je uletio sa dobrim imenom na koji se velika hrvatina Marin posrao jer je rekao da njemu to zvuci previse cetnicki na sta sam se pravio da nisam cuo taj proser.Kako je vrijeme odmicalo sve sam vise shvacao da ona majica sa znakom Biohazarda nije bilo obiljezje tog covjeka vec trendovsko sranje neusmjerenog idijota koji je kontao da je to fora nositi  bas kao sto je danas fora djeci navijackoj nositi Fred Perry kape i jakne misleci da su radi toga neki underground neshvacajuci da tu marku nose jebeni golferi i slicna bogata elita sa kojom oni nemaju nikakvog dodira.Klasicno za jedan ovako jadan i seljacki grad kao sto je Osijek.Da se nevurijede stare genreacije grada,nekada prije Osijek je bio ekstra kulturno mjesto za zivot ali dolaskom smrdljivih bosanskih posavaca bez imalo kulture malo po malo grad se toliko poseljacio da mi se gadi uopce pogledati i kroz prozor u zadnje vrijeme.Da se vratimo na pricu i da se opet korektiram malo.Nije mi namjera kenjati po covjeku jer nije on tolko los bio,stvarno se svojevremeno zalagao za bend i atmosferu u njemu bez obzira sto se nije mogao natjerati nasvirati te smijesne djecije rifove koje sam napravio bas tako jednostavno da budu lako odsvirljivi i skolski  postavljeni da olaksaju sviracima njihovo skidanje.Dobre novce je i ispljunio za snimanje albuma koje nam je onaj debeli smrad Klement spalio u vjetar braneci se svojom debljinom jer da nije bio tolko velik siguran sam da bi ga ja vec osobno pregazio sto nas je tako sprdao al mos ga jebat,sta mos covjeku od sto i kusur kila,na takvom neradi ni aluminijska bejzbolka,ni cigla ni nikoji kurac,mos ga sam propucat pistoljem za svinje al ko mu jebe mater,bar ga vise nemoram nikad imati u zivotu,Klementa mislim....a bogami ni Hrembu.Osim kojekakvih kraljevskih ispada na koncertima tipa onog kad je nakon divljanja publike po bini viknuo svima sa mikrofona:"Sjebali ste mi potpuno pjesmu" pa sve do plakanja na mikrofon nakon sto je Paulus slomivsi ruku prije koncerta ipak krenio svirati bubanj ali neuspjesno.Taj dio divljanja stvarno je bio cista rugacina,covjek je vidno iznerviran sto nista neide po planu uzeo bas i bacio sa bine uz neke jadn ejadikovke koje na kraju nisu bile ni razumljive jer je sve to islo kroz suze hahaha,teska budaletina.Izmedju proba i koncerata nas dvoje smo se redovno opijali po citavom gradu,maltretirali neku ojadnu djecu,pokusavali uvatit neke ruzne kuje u duetu i vecinom sjedili sami i drobili pivo u nekom mraku laprdajuci o kojekakvim sranjima.To je bio covjek od birtije,zapravo i od klupe,zapravo gdje god se tocio alkohol on je bio na svome.Cak se potrudio i citavu ideju za Los san prosljediti Ferencu pa je spot na kraju ispao solidan,sve u svemu bio mi je simpatican bez obzira na svoje ispade,bez obzira sto je svirao u hc bendu mada o hc-u nije znao apsolutno nista ali u jednom trenutku sve je krenilo maksimalno krivo.
Pod pritiskom posla na polju koji je obavljao nekada po danu nekada odradjujuci nocne smjene,kao i pod pritiskom okoline koja je bila sve samo ne pozitivno utjecajna na njega odao se nekim jeftinim tabletama od kojih je uzimajuci ih sa alkoholom zavrsio u kolapsu malog mozga  u KBC Osijek.Jebiga moze se svako drobit kako god hoce ali ne i dokle hoce.Sve to pocelo je utjecati na bend jer je svojim emotivnim skokovima poceo raditi svoju divljacinu kako mu se digao kurac.Zivcanluk nicim izazvan na probama poceo je utjecati na kompletan bend jer je pocetak svirke na probama bio obiljezen dobrom zajebancijom ali sada se dogadjalo nesta sasvim obnuto.Koliko god sam se ja bejsomucno trudio pokazati mu tonove i ritmiku pjesme da se nesramotimo na nastupima toliko se istom mjerom on meni evidentno cerio u facu misleci si u glavi:"Ko te jebe budaletino,pricaj sta hoces ja cu ionako po svome".U redu prijatelju radi po svome ali daj da to zvuci na nesta,nemoj stalno ispadati iz ritma,nemoj sve raditi maksimalno slampavo i bez volje i bit ce dobro,ali eto nije bilo dobro,on se svojski trudio biti neki jebeni egocentricni boem kojem je u glavi bilo:"Bolje da je losije nego da je dobro".Kako su probe odmicale on je postao sve vise netrpeljiv a iz aviona se vidjelo da to vise nije taj covjek kojeg sam upoznao pred Mini teatrom,iz njega su pricali ocaj i bijes u isto vrijeme bez pravog razloga.
Ja osobno priznajem da sam mazohist ali ovo sta je on proizvodio bilo je previse za svakoga,jednostavno losa energija ciste autodestrukcije usla je u prostorije atomca a jebiga meni Satan panonski nije bio neki uzor u zivotu koliko god on pokusavao nesvjesno nametnuti tu energiju oko nas.Ma kurac,Satan je bio usrani ludjak,ovaj nije bio lud vec samo frustriran,frustriran sto zivi u premaloj sobi sa sestrom,radeci posao na koji nemoze racunati za stalno,drobeci se kojekakvim psihoaktivnim sranjima,jednostavno je postalo neizdrzivo.U jednom trenutku za vrijeme neke nase prepirke u mojoj sobi napravio sam jedan test da vidim na kojem je nivou propasti zapravo posegnuvsi za sipkom i prijeteci se da ce dobit preko nosa i ugledao facu covjeka kojem je svejedno hoce li ovaj tren umrijeti ili mirno isetati iz sobeTo su  neke sumnjive supstance govorile iz njega a ako nikom drugom meni je bilo jasno da Hrembe vise nema.Kad god sma mu savjetovao da se makne iz okruzenja,da napravi neki jaci zaokret u zivotu,nadje drugi posao svaki puta bih se osjecao kao da sam pricao sa zidom jer je on uvijek imao ucitanu traku neke nebuloze koju je stalno ponavljao..Pred kraj naseg druzenja dao sam sve od sebe da mu pomognem na sve moguce nacine jer je evidentno psihicki poceo propadati,cak sam se potrudio rijesiti mu uz njegov pristanak odlazak u komunu da malo dodje sebi jer je opasno zaronio ali sve to zavrsilo je histericnim cerenjem u facu da bi u finalnoj fazi pokusavao skirvati od mene da je postao jebeni alkoholicarski tabletoman mada je svaka pora iz njega to vristala.jebiga znam koristiti obje stran emozga,tesko mi se nesta moze provuci ispred ociju a da to neprimjetim.Stvar je eskalirala u kompletni kolaps kad smo trebali ici u Novi sad u Piknik studio kod Bandara dovrsiti snimanje albuma.ja sma bio kreten koji  je sve to isfinancirao apsolutno sam  pa i bio spreman bez ikakve rasprave platiti put i njemu i svima jer sam eto u tom trenutku ja imao novca a ostali ne (ili im nije bilo ni stalo da imaju).Stvar je bila jednostavna,trebao je samo nacrtati svoju guzicu u tocno vrijeme na kolodvoru i malo se pripremiti za to sranje al jebiga ja sam dobio kreveljenje i zivcanjenje poptuno neopravdano.On je poceo jest govna zast bas moramo ic sutra a ne za mjesec dana (iz ko zna kojeg razloga) na sta sam mu ja odgovorio da drugi ljudi pogotovo oni koji imaju studio imaju nekog jebenog posla u zivotu unaprijed isplaniranog naspram njega koji osim tog polja svoje vrijem trosi  u birtiji i bauljajuci po kucama prijatelja.E tu sam ga ubo u sredinu.Pocela je dreka,nabijanje na kurac svega sto sam uocpe spomenio u tom razgovoru a meni je iskreno vis ebilo pun kurac njegovog izivljavanja koje nije mogao potkrijepiti nikakvim pozitivnim rezultatima i toje bio trenutak razlaza.Mada smo naknadno pokusavali svirati,natezali se jednostavno je sve imalo jednosmjernu kartu u propast.Iako znam da svatko gleda samo svoje osjecaje i zivce jebiga i ja sam imao svoje koji su bili na kraju volje i energije.Da razjasnim,kad netko da od sebe 100% za bend i nesebicno odvoji sve svoje novce grcajuci u dugovima samo da bi taj bend mogao funkcionirati onda taj netko nema zivaca za sranja ako ima imalo samopostovanja.Ja ga nisam ocigledno imao jer da jesma srezao bih to sve davno u korijenu al jebiga ako nesto mogu to je trpiti pun kurac al jednom kad nekoga odrezem u zivotu to je zauvijek.Nije on bio jedini problem u mojoj glavi.Tu je bio i taj Paulus koji je pokazao manjak volje za rad u bendu ali i dalje "svi putevi vodili su u Rim",krivac je u svakom sranju bio taj jebeni Hremba koji je imao svoj pir ludila izdrkavajuci se po svima.Necu rec sa potpunom sigurnoscu ali dao bih ruku da je Paulus suptilno poceo izbjegavati Hrembu pa cak i u parku na klupama s obzirom da su blizu zivjeli jedan pokraj drugoga.Njihova volja i baterije su se istrosile,moji zivci bili su na zestokoj kusnji da nerazjebem kompletni bend a onda sma se jednostavno smirio i odlucio napraviti ono sto je najpametnije.Bez puno rasprave obojici sam objasnio da su stvari osle nekim idijotskim putevima a da je meni i dalje stalo do pjesama koje su mi sve u zivotu i da ovako dalje vise neide.Paulusa to nije previse teplo,on mi je samo rekao:Ako si ti tako odlucio jebiga ti valjda znas najbolje to je ipak tvoj cijeli zivot" i otisao svojim putem skidajuci realnos a sebe veliki teret napora u koji se taj bend pretvorio.hremba je bio samoprozvani glasnogovornik za njega i upirao prstom u mene kako sam ja arogantna picketina koja izbacuje ljude iz benda kako mu se digne kurac al jebiga previse sam svjestan realnosti da bih u to povjerovao.Doslo je do trenutka gdje mi vise nije bilo stalo sta ko govori a ko sta misli jer sma potrosio suvise godina baziruci se iskljucivo na tudja misljenja i zelje,sad je bilo vrijeme da preuzmem sve u svoje ruke i to sam napravio.Trajalo je nekoliko mjeseci to natezanje sa Hrembom,pokusali smo cak napraviti i sa strane bend (koji sam ja okupio i dogovorio za njega) ali ni to mu nije odgovaralo jer je on zivio u uvjerneju kako je on jebacki basista koji nemoze trpiti nikakve kikseve drugih clanova benda (mad aih je sam imao vise od ikoga) i jednostavnoje sve puklo izmedju nas.Moje zadnje rijeci bile su glasnije nego inace:"Ajde idijote jebeni odjebi mi vise iz zivota pun mi te kurac!!!",on je pokunjen zatvorio vrata od moje sobe i otada ga nisam vidjeo barem tri mjeseca (mada cisto sumnjam da je to to po pitanju njega bez obzira kolko s etoplo nadao da je).E sada....neko ce rec da sma ja supcina i stati na njegovu stranu,neki su to vec i napravili al mene iskreno boli kurac sta neke ispicuture sjebane misle o meni jer taj stadij bjesomucnog opijanja i kukanja kako je zivot govno sam vec prosao,al ocigledno neki ostaju na tom stadiju zauvijek,jebiga meni je draze izbacivati rukama sirove tonove,derati se na mikrofon istinu i stvarati dalje ono sto smo svi skupa zapoceli prije 4-5 godina.
U medjuvremenu smo ja i Culo u kompetu sa Ilijom uzeli akustare u mojoj sobi i poceli iz ciste zabave obradjivati pjesme iz igara,snimati to na kameru i bacati na youtube.Kako je Ilija svirao bubanj od prije shvatio sam da bi ova prirodna pozicija trebala zauzeti maha u toj okrnjenoj skupstini.Nismo dugo oklijevali vec smo se brzo sastavili na par proba i poceli Iliji pokazivati pjesme da nastavimo dalje sa radom benda.hremba je cak prisustvovao na par proba al njegovo neznanje sviranja izaslo je na vidjelo jer se nije mogao uklopiti na covjeka koji nepodredjuje svoj ritam na bubnju ritmici njegovog sviranja basa kao sto je to dosada Paulus radio iz cistog sazaljenja.Tada je  Ilija sa njegove strane bio etiketiran kao "moja kurvica" a meni se tolko to popelo na kurac da sam sad sasvim siguran da smo ja i Hremba zavrsili sviracku karijeru.Ruzna i teska sranja,ponekad sjednem i razmisljam,bude mi zao svega ali svaki puta me sabere jedna misao..."Tko nenapreduje taj sigurno nazaduje" i brzo mi se misli razbistre,dusa stisne i nastavim tvrdo dalje kako nebi zavrsio kao i vecina bezvoljnih supaka koji nemaju snage izdrazti ni 10 godina u bendu stvarajuci neke rezultate.Bugarska skupstina dozivjela je krah,cinilo se kao da je finalni ali....nist anije onako kako se cini.....u nastavku detaljnije o novom ruhu Bugarske....












Nema komentara:

Objavi komentar