subota, 23. svibnja 2015.

BENDOVI KOJE SAM ISTINSKI MRZIO

Dugo vremena mi je zelja malo liricki proraditi svu tu frustraciju koja mi se nakupljala godinama gledajuci glazbenike od kojih mi se to malo jadno kose na glavi dizalo cim su mi usli u uho.Jedan od prvih jadnika koji mi je nesvjesno cupkao po mozgu bio je Edo maajka.Na stranu to sto nikad nisam vidjeo vecu glavu na ramenima jednog covjeka ono sto je realno iritiralo je ta najava prvih slusatelja koji su govorili :Edo je revolucija u hip hopu,prvi story teller na ovim prostorima sto uopce nije tocno jer je The Beat Fleet to odradio puno prije njega i to jedno tristo puta kvalitetnije mada uopce nisam pobornik tog TBF-a.Jednom sam cak na nekom koncertu naletio na tu "maajka" spodobu i razmjenio par rijeci  a od njega dobio klasicno izvjezbani film susreta sa nekim ko je iz njegovih ociju njegov potencijalni fan,pusac kurca kao i ostali.ni vise ni manje.U tom svom naletu repa zivot su mi zgadili i domaci jadnici imena Krivicno djelovanje  izbacivsi hit "Lega ne brini,samo dimi dimi",ili tak neki kurac a sjecam se da smo im u teskoj mladosti srolali frulu od kartona i dali im da puse i jadnici su na kraju rekli da su se ubili a nisu svjesni da su pusili usitnjeni karton,cisti jadovani kao i 90% onoga sto izadje iz ovog duepglavackog grada.Ako se nevaram i onaj jadnik Dado Topic je iz ovih krajeva a njega sam zadnji puta vidjeo kako pozira kamermanu sa nekim ojadjenim ruznim curama koje su se topile sto se smiju slikati s njim.Nisam  si mogao pomoci i prici mu sa recenicom:Sefe ti si nekad bio glazbenik neki al kad te vidim da se naslikavas sa djecom koja ti mogu bit kcerke onda je vidljivo iz aviona da si propo ko picka.....dobio sam kiseli osmijeh od te zljondre i ubrzo se udaljio od neugodnih izjava.Cijeli set domacih kvazi pankera me natjerala u veliku mrznju pa ni necudi sto sam tolko pjesama napravio kad je sve sto sam gledao bila gej izdrkotina razmazene djece osjeckih kvartova.Na stranu iz tog svega izdvajam jedino Guzvu u 16-ercu  mada mi se uopce nesvidja to sta sviraju al su barem ljudi  (svi osim bubnjara Mataka kojeg sam provuko kroz zrvanj sramote),cak eto i ovako u privatnom zivotu nekad mogu trpit Kocu iz Debelog al on stalno nesta forsira,sav je neki napet i u kurcu pa ni sa njim nije lako prozborit normalnih par recenica.Al jebes ti sve to,ono sto me stvarno nairitiralo u slusackoj karijeri bili su to Shorty,Elemental i Vatra.Hrpa nedoprcanih pusaca kuraca,iako ta kucka iz Elementala koja drzi da je neka picka i po,barem ja to vidim da se tako drzi,njoj je cak i svrsishodno da flauta kozne hrenovke al one gej pusione Vatra...pa njima ni ta prepotentna kucka na sintisajzeru nemoze popraviti opceniti dojam.Znaci ta Vatra je najgori bend bez rasprave u ovoj drzavi,puno gori jadnici od Sasa Tina i Kedze,puno mizernije sranje od Jelene Rozge i onog dikobraza Huljica sto mijenja te pjevacice ko carape i pravi teske izdrkotine od pjesama imajuci na umu da je takav mentalitet ovog naroda,e ova Vatra je jadnija od tog svega.Jednom prilikom sam na jednoj motorijadi dijelio binu sa tim jadnicima koji su se nastimavali prije koncerta punih sat vremena,iako smo mi dosli nakon njih i namjestili sve na pojacalima po svome tako da su gubili tih sat vremena apsolutno na nista.Iskoristio sam priliku i stao pokraj benda pola metra i poceo najglasnije pricati sa Culom kako nista jadnije od te Vatre prakticki nepostoji,pogotovo kad vidim te neobrijane  kvazi intelektualce koji su zapravo ako se malo bolje pogleda malogradjanski ugorozeni.Na jednom Osjeckomm ljetu mladih napikirao sam basistu jer se suvise preseravao i krenio ga zgazit poslje svirke al su nazalost svi redari primjetili kako ga pikiram i pokazujem mu gestama ruku kako cu mu iskopati oci poslje koncerta na sta mi se jadnik samo cerio u facu znajuci da ima citav set redara koji ce ga zastititi....nadam se da cu jednog trentuka doci u priliku izraketirati ih sakama eto cisto bez nekog posebnog razloga,u ime svete mrznje....
Jos jedan bend mi se ekstremno zgadio tokom zivota su oni Zagrebacki pusaci kuraca Connect,znaci totalno face za ispovracat se cim ih vidim.Cak sam i neke pjesme pravio protiv takvih olosa al sam shvatio da se netreba ostrit previse vec samo cekat jednom u zivotu priliku da se nadjem sa tim jadnicima bez okolnih ljudi koji ce zaustaviti to divljacko rezbarenje koje bih proizveo nad njima.Smatrajte me ludjakom jebe mi se al ja nemam ni volje ni zivaca te smradove imat pred svojom facom,netko ce rec da znam pucat po savovima al taj covjek se vara,to mi je prirodan mod,prije sam bio mladji pa sam mislio da mogu napraviti neku promjenu pozitivnim primjerom ali sad sam vec dovoljno poludio da se uopce neobazirem na kritike,prijetnje i ostala sranja koja mi se dogadjaju u zadnje vrijeme,cisto kazem prvi puta smireno da mi se odjebe ispred face a ako se to nedogodi onda posegnem za sipkom koja ima visoku izdrzljivost i vjerujem da lomi kost na prvu,eto do sada me jos nitko nije vukao u tom smjeru na svu srecu ali kazem neprezem da upotrijebim svoj najgori udarac nakon prvog upozorenja,a sto se tice tih olosa koji su mi nasilu gurali svoje lose pjesme preko radija i ostalih medija u facu e oni ce dobiti kompenzaciju s moje strane samo kad naletim na neke od njih jer ja nisam covjek koji nekome ostaje duzan i znam da  je recimo situacija da  su i drugi takvi prema meni da nebih vjerovatno do sada vise ni ziv bio al iskreno boli me kurac,koristim situaciju sto to nije tako pa sam ja onda takav,e sad hoce li me netko mrziti,hoce li me mnogi zbog toga samo ignorirati kazem meni je jebeno svejedno,ionako zivim za sebe ne za druge jer rodjen sam sam i umrijet cu sam bez obzira na to kako zvuk i slika varaju.
E da i nemogu ovo sve dovrsiti bez da spomenem jebenu Dubiozu kolektiv,to je nesto najgore sto se moze dogadjati trenutno,mislim u redu je spika i sve al taj nacin izrazavanja pa jebemu majku jel nije evolucija bit postojanja a ne devolucija,zasto je jebena glad za slavom tako iritantno izvitoperila scenu danasnjice meni nije jasno.Evo pogledaj recimo one Brkove,pa to je sramota samo po sebi,kao neka zajebancija al to je zajebancija na nivou Vatrogasaca,nepostujem to,kao sto nepostujem ni jebenog Satana panonskog kao glazbenika jer je bio cista luda izdrkotina,njegovo ludilo maksimalno postujem jer je cistokrvi ludjak al glazbenik e to nije da ga jebes,takvih stotine pjesama napravim u jednom tjednu koje je on radio kroz karijeru i mislio da nesta radi,kao sto sve ove navedene levate  mogu nadigrati na njihovom polju glazbe kad god se sjetim (samo sto to nikada necu raditi jer jednostavno nemam zeludac za sve sta nosi takav nacin izrazavanja),prava bit svega je da sam ponosan sam na sebe uz sav trud i rad sto i dalje mogu mirno srat na wc-u,a ako volis nas zvuk,snimi nas bolje na kazetu ;)

Nema komentara:

Objavi komentar