četvrtak, 21. svibnja 2015.

ZLI HADZO

Ima jedna gnjida koja mi je nezeljeno upadala u oci i usi tokom vremena.Sa vremena na vrijeme Paulus mi je naznacio da odem pogledati ako se nevaram mikrofonija portal kako taj neki smrad cijelo vrijeme kenja o nama kak neamo pojma i ukratko sve najgore .Mislim ruku na srce nije da smo bas bili bogovi glazbe sve je to u redu al nemogu postivati misljenje supka koji nije nikada u zivotu uzeo nista u ruke i probao svirati,napravio barem jednu pjesmu ili bilo koji kurac.Prvi puta kada sam naletio na njegovu recenziju neke svirke  na kojoj smo se i mi nasli na bini odlucio sam ignorirati da izvjezbam neprimanje na svaki kurac jer me to polako poceli otapati po zivcima.Mi smo se ocito majstoru svidjeli za gazenje pa je nastavio sa nekim proserima tipa "brod bez kormilara" i slicne jadosti na sta sam se jebiga ja na kraju primio.Kontrareakcija bilo je slanje prijeteceg maila koji je on samo prosljedio u muriju jer se ocigledno levat usro a u mailu je pisalo nesta ovako:...jadnice procitao sam sranja koja pises o bendu u kojem se trudim,mozda mislis da imas slobodnog vremena u zivotu al ja ga imam puno vise od tebe i imam jako uvrnute prijatelje i moglo bi ti se desit da ti se nakacim na zivot pa ces vidjeti problema sa kakvima se jos nisi susretao....i eto za koji tjedan i murije na vratima.Evo za razliku od inace ovaj puta su drotovi stvarno bili civilizirani pa su me samo pozvali da dodjem na razgovor u drugu gdje me docekao baja pokazavsi mi isprintanu verziju maila i ocekujuci odgovor i pojasnjenje.Cim sam vidio o cemu se radi nisam si mogao pomoci da se nepocnem smijati covjeku u lice na sta me on zestoko ukroio da prestanem jer nije zajebancija,al jebiga previse mi je bilo drago sto sam samo jebenim slovima uspio uplasit tog jadnika,moj plan je prakticki i uspio ali ispravni drot mi je objasnio da si u buducnosti neradim takva govna jer ako lik to da na sud sam cu se natezat sto godina oko nekih preiprki,saslusavanja i drkanja koja nikom nisu potrebna.Po povratku kuci sam se cijelim putem cerio na biciklu jer sam dobio javni zig da je smrad bar jednom promislio hoce li vise ikada jesti govna.I cini mi se da je tada sve to stalo.Jos sam mu naknadno slao neke materijale namjerno na stranicu da vidim kako ce reagirati al ocito mu se nije dalo natezati.No opet kako je vrijme prolazilo ja sam na situaciju vec pomalo i zaboravio ali ispravnije bi bilo reci stavio stvari na stranu dok nedodje pravi trenutak za potpunu kaznu a neznam sta netko misli o meni ali ja ono sto znam o sebi je da nista nezaboravljam i malo sta oprastam....a ovaj mi je stvarno pojeo zivce jer sam kopavsi po njegovim recenzijama shvatio da je jadnik zapravo polugluh jer  smatra samo melodicni pank glazbenim izrazavanjem kojeg u danom trenutku nije nedostajalo u ovom gradu.
I znam da ce netko reci da sam se previse uzjebo oko toga umjesto da ignoriram al ja se vise vodim onom recenicom "Onaj tko suti taj slaze se" a eto ja se neslazem,ja imam potpuno drukcije vidjenje istine od njegove i zast ja nebi jednostavno  prisilio slabije od sebe da postuju moje barem u smislu neodmaganja kad vec nezele pomoci jer su supci?!?Ja do dana danasnjeg nisam nasao razloga da to neradim ljudima koji me osnovno nepostuju i jebiga nek me neko smatra divljakom jebe mi se ionako se neobazirem previse na icije misljenje....no dosla je u medjuvremenu pogodna prilika da zabetoniram svoje ideje u tog levata jer sam ga uocio na korzu dok sam sa jednim debelim jadnikom svirao tamburaska sranja po trgu.Instiktivno sam odlozio gitaru i rekao debelom da saceka da cu doci brzo,prisao Hadzi i pitao ga jel zna ko sam ja uopce.Nesjecam se ni sta mi je odgovorio al sam mu ja na svoju poklopio sa :"...sjecas se da si mi zvao policiju zbog Bugarske skupstine,e a sta ces sad jadovane?" i ignorirajuci stotine prolaznika poceo tog matorca natezat za usi,sa dva prsta mu dizati nos i lupat lagane samare po glavi,vise sramote radi nego radi pravog ozljedjivanja te ga na kraju sutnio nogom u guzicu i izderao se "ajde klosaru pedofilski makni mi se sa face" na sto je on konstantno zapomagao "joj nemoj tu pred ljudima" i povukao se ko govno.Tako sam tu epizodu jada u zivotu zavrsio na sebi najdrazi nacin i eto ako se netko pita dali sam sada nakon svih tih godina pametniji imam samo za reci da bi sve to ponovio samo uz malo jace udarce laktom preko nosa bez tolko puno svjedoka....da pametniji sam! :)

Nema komentara:

Objavi komentar