nedjelja, 10. svibnja 2015.

KURCEV UFO

Mada sam reko da cu srat o nastavku grupe u novom ruhu eo necu,sjetio sam se jebenog UFO festivala u Osijeku,sjetio sam se kako je pocelo i kako je bilo dobro kad je pocelo i dogadjalo se iza Bastiona na livadi i onda sam zelio svirat tamo al naravno nisam mogo jer realno nisam ni imo benda u to vrijeme hvalevrijednog posto ona Potrosna radna snaga u kojoj sam djelovo nije ni za kurac grupa bila,sve pjesme koje smo imali bile su imitacija vec postojecih i kurcenje kako smo originalni al zapravo je to sve bilo cisto sranje bilo kome ko je malo naslusaniji pa prepoznaje kako se besramno kradu tudji rifovi i glumi neka kvaliteta,jebes to.Sjecam se da sam u to vrijeme naletio na onog smrada Mataka iz Guzve u 16-ercu koji mi je bio majstor na praksi u automehanicarskoj radioni kad sam bio klinjo i onda nije bio takav dupeglavac al je ocito sa vremenom postao.Sjedio je levat sa tom nekom svojom mizernom zenskom zgoljavom i ja mu pridjem i pitam ga:"Jebote Matak pa de mi reci u lice mrzim te i necu ti se vise obracat uopce jer vidim da imas neku netrpeljivost,nekuzim u cem je problem?" na sta mi levat odgovori : "Ma vas picane sve treba dobro nasamarat!!!" ....i ja se ustanem i reko aj nasamaraj me kurvice mizerna iskopat cu ti oci na sta je on sam osto blejat a treba ga bit sramota s obzirom da je stariji od mene barem jedno 7 godina i meni da neki klinjo se tako iskrevelji jebo me bog ako mu nebi izbio bar jedan zub sakom ili laktom ili ko zna cim bi dohvatio,al ne jadnik je osto sjedit i spustio glavu jer je picka jadna,neovisno o godinama.Nakndadno sam ga izvuko u Mini teatru van iz kluba da dovrsimo to sranje i stavio mu ultimatum koji je glasio-Il se ispricaj za svoje mizerno ponasanje il ces dobit teskih batina i gle sprdacine jadnik se ispricao....to je vjerovatno najveci levat kojeg sam sreo jebes mi sve,eto tako sam ja obiljezio prve dane UFO-a.Moram isto tako dodati da ostatak tog benda Guzve u 16-ercu su jebeni kraljevi od ljudi al taj bubnjar im je teski jadnik i jebat ga,znaju to i oni sami samo sto su ocito puno tolerantniji ljudi od mene pa ga i dalje drze u bendu,ja mu nebi dao da mi kopa septicku jamu,osim ako glavni razlog kopanja nebi bio a ga ubacim u nju i ponovo zakopam.Onda s e nakon nekoliko godina to sranje prebacilo na preku stranu Drave i kao bio je neki veliki festival pa su neki i jaci bendovi nastupali al sam bio prepijan da bi uopce pratio ko je svirao,uglavnom sam iso i trazio s kojom cu se kujom drpat ili sa kim cu se potuc.Zapravo prvi koncert nam je bio na tom Ufo-u sa preke strane Drave gdje smo dobili termin u 3 u noci a.k.a. zadnji bend na festivalu pa fajront i onda nam niko nije htjeo posudit kabl jebeni za gitaru jer kazem hrvati su tesk agovna ljigava a neka ekipa iz Srbijeje pokazala vise ljudskosti od svih domacih ljudi pa smo eto ipak na kraju dosli do kabla kojeg smo takvi aljkavi i jadni zaboravili u atomcu.Nakon hrpe jebenih godina su festival opet vratili sa ove strane Drave i mi smo opet dobili priliku da zasviramo...da samo mi al ako hoces uvest prijatelja ili curu recimo e to nema jebene teorije,ipak je tu organizacija na nivou,pogotovo kad jebeni Katusic krene bit organizator...
I tako ja krenem uc sa curom u taj prostor Vege i jebeni redari me nepuste tj puste mene al curu ne i ja se nazivciram ko smece i rekoh svima da uopce necu ni svirat jer jebem ja festival na koji mogu uc samo sa bendom striktno kao da u koncentracionom logoru sviramo ali jebiga onda su svi popizdili tolko na mene da sam morao to sve opovrgnit jer jebiga ipak smo mi svirali odma poslje nekih metal supcina koje se nemogu sjetit ni kak se zovu al su neki ekstra poznati supci iz amerike,da su mi poznati sjetio bi se,al neki treseraj je bio u pitanju.Citav nastup zavrsio nam je kolapsom jer je taj jebeni Paulus slomio ruku na sutki na tom bendu,Exodus su se zvali da sad sam se sjetio,ja sam izmedju svake pjesme srao po tim supcinama jer jebes bend iz amerike koji je uopce doso u ovaj seljacki Osijek svirat,to koda odes u neko selo u Rumunjskoj i sviras a neki si veliki bend,levatine americke i nista drugo.Bolji bi bend izvuko iz svog supka sto se mene tice.Onaj jebeni Hremba je tolko popizdio da se rasplako na tom mikrofonu i poceo nest vristat na mikrofon:"Danas je hardkor umro na mojim rukama" ili neki takav psihosocijalni proser koji moze doc samo iz njegovih usta pri tome bacivsi bas sa bine.Publika je naravno uzivala jer nikom ni nije do neke scene vec samo do sto vece kreveljacine jer su svi pijani i boli ih kurac iskreno za svirku,takav je to seljacki grad,zapravo cijela drzava je takva.E al tek onda je uslijedio jad jer sam ja nest poceo srat i za redare da su levati jer mi nisu curu pustili besplatno unutra i onda su se ti kurcevi redari dogovorili i na svoju ruku nas sve odlucili skinuti sa bine i isterati van festivala(odsvirasmo punih 4 pjesme).To  samo pokazuje kolko je grad jadan,a razlog zast  me nisu slomili je samo zato da nebih izgubili tu jadnu dnevnicu za koju su radili koja  nevjerujem da je bila veca od sto kuna  kojih zaradim u sat vremena svirajuci gitaru na trgu,znaci mizerija na 100000.U to vrijeme sam mislio da je samo ovaj grad teska selendra al otkad sam vidio one satore po Zagrebu,otkad gledam da politicari vode ratove gdje ce se odrzat mimohod za neke ratne akcije od prije 20 godina mjesto da cupaju zemlju iz blata u koje je zapalo otada znam da zivim u socijalno najjadnijoj zemlji na svijetu.U nekoj banana  drzavi bi me fino izresetali sa kalasnjikovom da probam bit takav idijot ali majke mi mile i to bi vise cijenio nego ove krscanske splacine koje se lupaju u prsa i drze se pravila ko jaci taj kaci.Dakle da ponovimo redari su ti koji su bog i batina festivala,ne jebeni organizator,ko jebe organizatora,jebeni redari su bog i batina hahaha,koje selo veselo i onda se cude svi sto se svi smiju ovoj mizernoj drzavi,pa jel cudo jebo te bog,meni nije ni najmanje.Ajmo rezonirat stvari,kad neki bend iz bilo kojeg grada dolazi normalno je da povede dvoje troje ljudi sa sobom koji uopce nisu u bendu ali ih niko nista ni nepita vec ih najnormalnije pusti unutra al jebiga cim si u maticnom gradu vise nevrijedis,ta logika je poznata smao tupim mozgovima ovog grada kojih je 90% i jebiga kako da volim taj grad kad je cisto smece,kako da volim grad kojem napravim navijacku himnu koja ima preko 20 tisuca pogleda na kurcevom youtube-u i za to dobijem jebenih 500 kuna....ta sranja bi trebalo prijavit u Guinnessovu knjigu rekorda kao najsocijalniji primjer mizernog drustva koje je u gadnoj dekadenciji,jebes mi mater  to su dovoljno jaka sranja da prevagnu i dobiju svoje mjesto u toj famoznoj knjizi.Grad u kojem su ljudi po Jugu 2 dobijali batina ako nisu fino obuceni u rifle i kosulju jer nesmijes bit panker,majke mi mile tako je bilo oko 90-ih tu,kako kazem seljacka prcija.Evo sad je uskoro dogovoreno da sviramo na Pannonian challengeu i to nakon jedno 10 godina postojanja festivala prvi puta,jer svaki puta smo se naravno "prekasno" prijavili,a istina je ta da je taj jadni festival bio rezerviran za pederske pop punk bendice kao sto su Grupa tvog zivota,Diverzija,Debeli precjednik i te pusikare tako da mi i sada nije jasno kako je moguce uopce da smijemo svirati na tome,kladim se da cemo dobit termin da sviramo kao zadnji bend nakon svih negdje u 4 ujutro ili tako nesta cisto da nas isprdaju kao i uvijek a da zivim bilo gdje dalje vjerujem da bi mogao cak i dobro zivjeti od svog tog festivala koji izvodim sa sobom i ekipom sa kojom sviram.Cak je i gitarist iz tog Exodusa dobacio dok smo radili taj cirkus na bini:This shit is what world really needs,barem mi je tako Paulus rekao ali opet uzimam i to sa rezervom jer je taj Paulus patoloski lazov pa se to mozda uopce nije ni dogodilo,sve u  svmeu,cesto pomislim kako mi je zao sto uopce imam ruke i sto znam svirati i sto sam ikada pokusao praviti bend jer sve sto sam do sada vidjeo samo me pomaklo jos jednu stepenicu dole iznutra,jos se jadnije i bezvoljnije osjecam,nema svjetle tocke samo govno na govno.Reklo bi se da mi je zivot  obasipan hrpom govana,stalno mi se isipavaju vrece govana na glavu koliko god cistio stalno stizu nove,netko ce reci da sam to proizvodim al jebiga nemam kompromisa prema seljacinama,defektnim umovima,nemam kompromisa prema slabim seronjama bilo fizicki bilo psihicki,cijenim nesta sto u ovoj zemlji nepostoji a dalje gdje postoji okruzeno je identicnom mizerijom tolko debelo da se moras probijat ko kroz djunglu da bi dosao do necega sto je u redu u svakom pogledu.Vjesalo je savrsena gradjevina u ova vremena bilo da sam iz Osijeka,Zagreba,Beograda ili Chicago-a,koncept je isti,gomila kurcevitih jadovana kojima bih bez rasprave pucao u glavu,streljao kao sto je Hitler rokao one smrdljive izrode ljudskog roda zidove i pri tome neosjecao ni grama krivice,eto jos jednom se poserem na sve sto sam do sada dozivjeo osim par koncerata koje su organizirali  meni bliski ljudi koji nisu bili puni govana kao 90% ostalih.Zakljucak izlaganja-Kurcev UFO,grad Osijek,republika Hrvatska-gomila gnjilih govana,zao mi je sto ste se rodili svi.Nesta svi govore kako idu godine da se covjek smiruje ali meni se to jebeno nedogadja,ja sam se sakrio u svoju sobu da sacuvam jos to malo jadnih zivaca sto mi je ostalo i cekam priliku da se obogatim da mogu nekako sve raznjet u tri picke materine ili barem otrovat nekim nervnim plinom da sve pocrkava ko komarci kad ih prase iz aviona....zivim za taj dan mada mozda nikada  ni nedodje al to je ono sto me jos jedino odrzava na zivotu.Mrznja je opravdana,mrznja je put,ljubav je iluzija,ljubav je bolest koja nema sretan kraj,zao mi je sto smo zivi svi!!!

Nema komentara:

Objavi komentar