nedjelja, 30. lipnja 2019.

SUPERTALENT- BUGARSKA SKUPSTINA

I tako dosao je i nas trenutak da  se okusamo u vodama slave pa smo se odlucili prijaviti na Supertalent natjecanje koje organizira NOVA TV.
S obzirom da u ovoj zemlji ionako nepostoji ista bolje od naseg benda odlucili smo javnosti pokazati kao stoje stvari.

Prijavnica na njihovoj stranici koju sam krenuo popunjavati i naravno zapeo jer mi uvijek nesta zapne na tom prokletom internetu kad krenem raditi prijavu.Ostalo je tako sve  zaledjeno na krjau i nisam ni sam bio siguran jesam li se uopce i prijavio ali rekoh sam sebi : "Ko ga jebe" i nastavih dalje u danu.

Nakon par dana stize mail u kojem se javlja ekipa iz emisije  ili netko od njih,sta ja znam zapravo tko,ali  sa porukom da smo im zanimljivi i da bi nas voljeli vidjeti u svom prvom krugu.

Cini mi se da ti ljudi nisu svjesni koju vrstu karcinoma su pustili uopce u emisiju i samo davanje prilike nama da izbacimo svoju energiju preko javnog servisa  vise je nego losa ideja koju nitko nije pokusavao zaustaviti.To je meni dovoljno jak znak da zivimo  u vremenima dekadencije a mozda i konacnog kraja pa je svima vise svejedno sve kad su i nas odlucili primiti ne znajuci da cemo mozda igrom slucaja bit greska stoljeca tamo.

Drago mi je da postoji ljudska ignorantnost pa smo ovaj puta na krilima iste uzletili i tko zna gdje cemo se vinuti  u buducnosti hehehe.

Uskoro je uslijedio poziv od scenarista il tk nekog klokana  sa SUPERTALENTA koji me poceo ispitivati sve moguce vezano za nas iz benda,ko da sam  dosao u muriju na ispitivanje ali eto,kad smo se vec odlucili na taj potez eto suradjivat cu.

Nakon silovanja na telefon od sat vremena krenulo je dalje,morali smo slat sve neke sovj epodatke,pa onda opet poziv na telefon vezano za odabir pjesme,pa koja nam oprema treba,pa opet poziv  za koji se ni ne sjecam zasto se uopce desio,pa opet poziv,pakao!!!

Finalni poziv bio je u vezi naseg scenskog nastupa.Dobili smo priliku isprdati sami sebe kako god zelimo ali sam ja to zadovoljstvo ostavio tom liku koji me zvao na telefon.
On mi je predlozio da dodjemo u sakoima ko gospoda,odsviramo "Sve je ona meni" za pocetak i sa tog sranja prebacimo na nase nabijacine.

S obzirom kako smo mi po definiciji etno alternativni sastav to je bilo sasvim logicno.Vec vidim di to ide.Kao ajde vi dodjite bit neki urbani hc bend al cete se izdic iz tog seljackog blata slavonskog pa cemo odma imati i temelj da vas zgazimo kao mrave sto i jeste hehe.Bit ce ovo jedno zanimljivo iskustvo vec vidim,snimanje je uskoro  :)

Nema komentara:

Objavi komentar