petak, 14. lipnja 2019.

MA OPUŠTENO...

Kada bi trebao izabrati najiritantnije sranje koje moze postojati a da izlazi iz  analnog otvora na glavi to bi bila fraza "Ma opusteno".Sta je opusteno?Ti si opusten pa sugeriras i meni da budem opusten?Evo dobro,ti si opusten jer ti je mozda izlapio mozak ili si pun ko brod pa ti puca kurac ili jednostavno imas neku perspektivu u zivotu koja te drzi u nekoj sigurnosti i miru,eto mene je to sve zaobislo u jebenom zivotu i ne mogu bit opusten.

Ja sam crn i rastrojen,imam pokidani mozak,psihicki nemir u esenciji,sve obrnuto od opustenog eto to sam ja.Daljnjim zakljucivanjem moze se doci do cinjenice kako je svaka ta fraza upucena mom bicu zapravo sugestija da prestanem postojati,prakticki kao da mi je netko rekao "umri" kad mi kaze "ma opusteno".Boli me kurac jel nekom to zvuci dramaticno ili ne jebeno to tako vidim i gotovo.

Covjek sto vise razmislja to se vise opterecuje jer uvidja velicinu i dubinu svake situacije (osim onih plitkih momaka i cura praznog pogleda),samim time nema uopce mogucnost biti opusten jer bi to  onda znacilo da je potpuno izgorio  u glavu.Da malo detaljnije objasnim.Mi kao najsvjesnija bica na ovoj planeti sa mogucnoscu slobodne odluke imamo  samim time automatski najvecu odgovornost za apsolutno sve sto  smo ikad primjetili okom ili uhom na planeti.Svako oglusivanje  na tu odgovornost je po definiciji govnarsko ponasanje.Zivotinja ne moze  odluciti nista vec jednostavno kako joj rade nagoni tako se i ponasa i to sranje od svijesti ima pravo biti opusteno,naravno ne uvijek.Covjek kad moze bit opusten je kad je sve na mjestu a nikom nist nije na mjestu,bar ne u nasim krugovima otpada koji jesmo.

Opusten covjek je moron zapravo.Njega nista ne tangira,raspada nam se ustroj zivljenja u globalu,jedemo plastiku u namirnicama,kad krepamo ne raspadaju se tijela mjesecima od konzervansa,zagadili smo  apsolutno svaki kutak ove proklete planete i kompletno moralno stanje planete  je u bunaru nisko,ali opusteno,nego sta!!!

Sutra jednostavno ne postoji,zapravo postoji al je tako jadno da jedino mozes zazmiriti i zamisljati si da je sve super jer jednostavno nije.Savrsena usporedba sa tom situacijom bi bilo da skacemo iz aviona bez padobrana jer se avion rusi i padamo u sigurnu smrt i za vrijeme pada mi doleti moron pokraj mene i kaze mi "Ma opusteno".Pa daj nemoj covjece,ako cu vec pasti i razmljeckat se ko paradajiz fleka na pod,pa daj me pusti da budem u grcu kako bog zapovjeda prije nego krepam,daj da mi se govno smrzne i da se upisam i userem od straha,daj da mi proleti zivot ispred ociju,nemoj me opustat jebem ti sve ti jebem!!!

Sta fali recenici:"bit ce sve u redu" eto?!?!Pet puta bolja i pozitivnija izjava od tog opustenog prosera.Mozda i nece bit nista u redu i dobro al eto barem ostavlja neki trag nade i pozitivnosti.Mozda se cini kao da je ista stvar al nije,drukcije je da ne moze biti vise drukcije.

Ili recimo "nemoj se zivcirat".Dobronamjerni savjet za spas mozdanih stanica.Slicno kao i primjer prije ovoga al naspram tog "opusteno" sranja  barem ne sugerira da trebam dic sve cetiri u zrak i da mi puca kurac a to sranje upravo to sugerira i nisam ja lud ja smao znam malo bolje procitati izmedju redova a sve na ovom svijetu je propagandni rat pa tkao i ta pizdarija spada u jednu vrstu propagandne municije za uspavljivanje morona.Hvala i dovidjenja.Napnite se na najjace jebo vas zivot!

Nema komentara:

Objavi komentar