petak, 28. lipnja 2019.

JUGOSLAVIJA

Dakles obzirom da se do sada nikad nisam dotakao voe teme evo sada prilike jednom zauvijek....
Vjerujem da oni koji citaju sepitaju bas sta cu sad pametno iskenjati i zgaditi zivot svima kao i obicno hehehe,ali nista od tog,u biti svakome je na izbor.

Dakle,za ocetak otkud ja na ovoj temi.Pa evo ovako,naletio sam na neku objavu na fb-u gdje je slika  M. Skore i pise preko slike "tajkuncina a ne domojub" ili tako nesta.S obzirom da tog Skoru ne mogu ocima vidjeti od kad znam za njega odlucih podijeliti i  Kris iz Wardakhina mi ukaze da sam upravo podijelio objavu od neke crvene akcije il tak nekih likova i ja pogledam,kad ono stvarno,zgrozio sam se jer ne podrzavam to a ne zelim da itko i pomisli da podrzavam,samo mi se gadi Skoro.

Sto tocno ne podrzavam? Ne podrzavam neke crvene,crne,zelene i zute akcije,podrzavam samo radne akcije  kad se trebaju pocistit prostori za probe i takve sheme,sve ostalo nabijem na svog malog Bojana medju nogama.

opet sa druge strane natjeralo me to  sve da malo razmislim o toj Jugoslaviji i zasto je toliko to sve omrzeno kad je cinjenica da  je tada ekonomija na ovim prostorima cvala.Na stranu price nekih mongoloida koji seru da im tada nije bilo dobro,lazu,nije im bilo dobro ako su srali po tom sistemu i to je to,bila je cvrsta ruka i vanjska politika se odradjivala na visokom nivou,u svakom slucaju  naspram onog sta imamo sada ono je bila idila.Kako znam?Znam eto,imam oci,usi,imao sam ih i tada mada sma bio jako mlad al sam vidio da je sve bilo zivo,bilo je novca i opcenito je sve bilo pet puta bolje nego sada.Sada vise nema te Jugoslavije,raspala se sto ratom,sto cistim razilazenjem ali eto nema je.

Tjera me to sve naspram glupih primitivaca koji jebu majku ovima preko granice iz bivse drzave,ja cu se pozabaviti idejom  tog famoznog komunizma koji je ovdje "funkcionirao".Zasto pod navodnicima funkcioniranje?Pa zato sto  nije funkcioniralo jer da je  bilo bi i  dalje saveza koji ne postoji.

Punno sam istrazivao oko tih tema i politickih ideologija i to sto to ne spominjem u pjesmama ne znaci da ne znam nista o tome,cak sta vise mogu vam drzati predavanja o politici vas 90%.Dakle komunizam je ukratko: svima jednako,svi rade,sve super,zakon i red.Naravno da u teoriji zvuci savrseno samo sto  zivot nije teorija nego praksa,a u praksi to ne funkcionira.Ja prvi kazem ovako: "Zasto bi ja imao isto koliko i neki polupismeni i lijeni jadnik kada sam sposoban za pet puta vise?".
Shvacate li problem,da ne nabrajam dalje.Jednakost je moguca na papiru i samo na papiru (eventualno na monitoru ili gdje se god vec radi neka matematika).Ta ista matematika cim predje u praksu vise 2+2 nisu 4 nego  bude svega.Cak i ako  neko vrijeme racunica valja pitanje je trenutka kada nece valjati.
Zasto je to tako?Zbog prirode svemira koji dise a ako je nesta u savrsenoj ravnotezi to ne dise i sam svemir ce se potruditi da prodise na bilo koji nacin.Rezultat tog djelovanja svemira ili visih sila odradio je svoje i sad opet nosamo gace na stapu kao zemlja,kao is ve ostale zemlje clanice bivseg saveza.

U drustvu je rasirena ideja da je Jugoslavija namjerno rasturena jer niej odgovarala velikim silama da postoji itreca sila sto je Jugoslavija ocito bila.To je djelomicno tocno ali nije istina da nije moguce odrzavati savez a da pri tome izuzmemo taj kancerogeni komunizam?
Na jednoj probi  je krenula neka rasprava  oko komunizma i netko je naveo primjer pcela koje rade u hive-u i prakticki je kod njih u funkciji komunizam.Problem je samo sto mi nismo pcele,nismo tako vrijedni osim ako te drzava ne natera da budes,tako da je usporedba bespredmetna.
Dakle komunizam ne valja  tza ljudski rod,ali savezi valjaju,eto europska unija  kao ideja valja  ali nema jedinstvenog ustroja vec svatko vodi svoju politiku i opet nema pravde,oept ce doci do sloma carstva i samo je pitanje trenutka,no opet i u toj uniji neke drzave cvatu jer su znale iskoristiti dobrobiti velicine unije i jacine na trzistu koja se postavlja samom velicinom unije.
Ista se stvar desavala i u Jugoslaviji,cinjenica da je dosta drzava stalo u jedan savez ucinilo ih je jacima i mjerodavnima za neka veca pitanja na planeti,imali smo dobrobiti  koje sada nemamo.Sve je kriva ta crvena zvijezda!!!

Ne zvijezda naravno nego ono sta ona predstavlja,to je istina da,ta zvijezda predstavlja distopijski sistem u koji krvnicki koracamo da nismo ni svjesni,uvlaci nam se u svake pore zivota preko tehnologije,masovna kontrola putem googlea i slicnih aparata masovnog sabiranja podataka radi staticstickog izvlacenja vrijednih informacija koje su zloupotrebljive i zloupotrebljavaju se.

Tu sad idemo lagano u teorije zavjere,mada ja ni ne znam sta je zavjera,ja bi to nazvao  takticko osvajanje novcanih divova.Neki kao sto smo mi koji smo popasli govno  mozemo samo gledati i plakati jer smo imali priliku   sa unijom vise zemalja uciniti si zivot boljim,imali smo priliku i mogli smo se rijesiti komunizma,uvesti malo normalniji  i manje totalitaristicki rezim i stvari bi jos funckionirale,ovako imamo hrpu anti fasista koji zazivaju povratak jugoslavije jer su  to sve zapravo ljudi koji nisu u stanju prilagoditi se vremenu pa trebaju velikog taticu Tita da  ih drzi za ruku kroz zivot.To ne odgovara svima i zato ne funkcionra.

Mozda se jednog dana narodi sa ovih prostora osvijeste,pritisnu primitivce vojnickom cizmom facom na beton i puste inteligentne ljude  kojima mozgovi nisu postali kancerogeni da odlucuju ,mozda se rodi netko ko ce imati dovoljno casti,inteligencije i muda da sve postavi kako spada  ali to mozda ostati ce samo mozda jer je ovdje previse ljudskog sljama.Ne samo ovdje,svuda je previse sljama,puno se radi na tom da se zaglupi ljude i zato nema srece tu i nikad je nece biti,tako da sve te crvene akcije bolje da neke koncerte rade nego se opterecuju sa pizdarijama i romjenama koje nikad nece sprovesti u djelo jer ako i dobiju priliku nece imati muda,ne bi bilo prvi puta,a ni zadnji....

Nema komentara:

Objavi komentar