ponedjeljak, 4. ožujka 2019.

NOVO VRIJEME

Razmisljam vec neko vrijeme kako je doslo do promjene,naravno na gore,bendovi koje sam slusao i koji su se kunili u Down for life fore su nestali sa mape,pojavili su se neki lazni hardcore bendovi u kojima sviraju one proserske bradonje obrijane na lonku a.k.a. drvosjece od 35 kila. Naravno neki od nabijaca ostali su sveprisutni,kako domaci tako i strani ali ono sto primjecujem da je publika u globalnom pogledu postala zombi rulja koja na pocetak koncerta dize mobitel i pocinje snimat kao da rade za neku novinarsku kucu pa ce dobit pare za to sto ce drzat telefon u zraku ko debili umjesto da se zabavljaju.Eto to mene cudi,naivnost ljudskog roda...proda im se ko maloj djeci igracka i pred nosom im se uzme zivot i zabava a oni ne vide to jer stalno skrolaju besmislene objave po nekoj od socijalnih mreza.Sta se desilo?
Lagodan zivot se desio,to kako se danas zivi i u kojem komforu se dolazi do svega je unistilo zelju masa za bilo cim i sad svi dolaze na koncerte  tek toliko da malo prosetaju iz fotelje da ne zarastu za nju od truljenja u njoj.Nove generacije su sustavno unistavane sa najgorim besmislenim novim pravcima od strane velikih kuca koje drze sve u stanju kakvom zele i eto imamo sta imamo,mlitav ljudski rod odrezanih muda,ne govorim za sve ali velika vecina da.Npr. sve je cesce vidjeti  u kojekakvim sutkama cure kako skakucu ko zecici i oko njih likovi koji  "plesu" i paze da ih ne udare u naletu.Realno gledajuci tesko je i njih kriviti jer nije ideja udariti curu dok se zabavlja ali jednostavno je taj cijeli mentalitet otisao u picku materinu.Hc i opcenito ta tvrda glazba bio je izricaj sjebanih i ventilacija psihopata da ne ubiju nekoga umjesto izrazavanja.Sada su ocito svi "sjebani" jer je ocigledno tvrda nabijacina postala trend generacije iz barsunastih soba iz kojih ti novi izvodjaci rijetko kada izlaze a gdje ih se moze vidjeti je facebook reklama njihovog spota...e pa ekipa nabijem vam na kurac taj duh scene i opcenito svega.Opet ponavljam nije moguce krivit ovu ili onu generaciju,jednostavno je ljudski rod jadan i naivan,uzima sve zdravo za gotovo i onda kasnije place nad prolivenim mlijekom,zapravo jos cak ni ne place,evo ja tu nesta serem al vecina ni ne kuzi sta pricam,vecini je super i pitaju se sta ja tu mracim bez veze i glumim nekog odmetnika.Problem je sto ne razumiju razinu socijalnog propadanja koje su dozivjeli u procesu odrastanja da sam im jednostavno ja neshvatljiv.
Jos se nesta desilo interesantno....mlada generacija je uzela sve ono najnevaznije od tih svoji influencera koje su slusali i stavili gas na to najjace,npr. svi nesta se bacaju na neku tehniku i ispoliranost a bit je da to bude najmanje bitno i da je sveprisutna energija koja te tjera da se i ti sam pokrenes.Mene od ovih danasnjih hc bendova potera spavat,pocnem zijevat,dosadni su ko sah penzionera.Bacakaju se pred kamerama u spotovima a evidentno nemaju sta reci i ne ostavljaju nikakvog dojam ili traga objektivno gledano. Paradoksalno je sto opet to prolazi na svjetskoj sceni.Danas je sve puno bendova koji su jadni i glazbeno i karakterno i svuda ih ima po najvecim binama mada sutra nitko nece ni znati da su postojali ali oni naravno zabljesnuti slavom nisu svjesni velike slike i nisu svjesni da pokraj njih  takvih "velikih" postoje mali bendovi kojima se namjerno ne daje sansa koji imaju duha i energije i sta za pokazati samo zato sto ne bljeste i zato jer nisu  u skadu sa sintetickim parametrima i standardima koje su postavili oni koji nemaju pojma nista od urbanom izrazaju,o patnji i kanaliziranju iste u pjesme,jednostavno  moze se ljutit ko god hoce al nemate pojma sta je govno i pizdarija u zivotu.Ja vam mogu drzati seminare o zajebanom zivotu ,vas 90% necete imat sta za reci jer ce sve zvucati trivijalno jer i je tako.
Kako ond netko ko nije vidio probleme i agresiju moze pricati o istoj?Lazno i isprazno,to je odgovor.Gdje to sve ide i sta nosi to novo vrijeme nije pozitivno ni u kojem smislu i na kraju ispada dobro sto sam se rodio u ovoj prciji kada usporedim stanje po nekim "civiliziranijim" zemljama.Zelim reci da je ovdje jos uvijek moguce organizirati neki koncert lokalni i da se nakupi bagra koja je dosla popit i skakat jer znaju da ja to od njih ocekujem dok proizvodim opusteno isto to.Ja se nisam obazirao na te trendove,ja sam znao sta drzi vodu uvijek i evo me ziv sam jos uvijek,Bugarska nabija tvrdje nego ikada,gradim ono sto sam poceo davnih dana i  siguran sam da ce uvijek biti mjesta i prilike za dobru zajebanciju dok god je snage i energije.Stvari su vrlo jednostavne,formula koja radi jer formula koja radi i ne treba ju prepravljati,sve je tako jednostavno a svi kompliciraju...neam pojma di to vodi.....u propast izgleda....ali....ljudi kao ja,pa mi se smijemo dok propadamo :)

Nema komentara:

Objavi komentar