petak, 1. ožujka 2019.

Commodore 64 planeta



Za pocetak jebem ti majku isusovu i kompjuteru i bloggeru,krenem tipkati sta imam u glavi i nakon dvije recenice skuzim da tipkam u prazno i da se nista ne ispisuje!Nema gore stvari od toga kad nesta uzaludno radis,gubitak vremena je nesta najlosije sto se moze desiti. Uglavnom,taman sam mislio nastavit pisat i potera me srat,kad se vratim sa kenjare ko zna kakve ce mi onda misli bit i dali ce uopce ovo ic u smjeru u kojem sam zamislio....
Evo pustio sam govno ali ne i misli.Dakle sad gledam koji su najcitaniji  naslovi na ovom blogu bili i to su dva komada: 1.Novosti - postajem otac i 2.Fasizam i antifasizam.To samo pokazuje nivo inteligencije ljudskog roda s obzirom da  vecinu zanimaju samo sranja u zivotu.Da nije tako onda bi bilo koji drugi clanak imao najvise pogleda a ne  malerisanje sa forom da sam dobio sina kojeg nisam i necu dobit jer imam razloge koje ne mozete ni shvatiti sa tim usranim commodore 64 mozgovima.Druga tema - fasizam i antifasizam.Svo vrijeme  jebes Bugarsku skusptinu,jebes spotove,jebes 6 il koliko vec albuma,jebes sta oni misle i imaju za reci ali,aliii kad dodje do fa i anti fa pizdarija onda su oci uprte  na najjace.Kao sto rekoh commodore 64 mozgovi.Da objasnim jos jednom,jebes sve fasiste,jebes sve antifasiste,jebes male mozgove i nisku inteligenciju,jebes vas na kojima radi trik "zavadi pa vladaj".Zato sam ja sivozonas,jer koristim sive stanice u glavi naspram drugih pa je to onda sranje  kad neko primjeti.Jebena planeta i ljudski rod....ko me tero da se tu rodim jebo mi bog mater sto puta al eto ga sad je gotovo.
Uglavnom probudim se i pita me Mirza kak se Ilija(ex bubnjar) preziva da ga stavi na zahvalnicu sto je snimo spot Urban instinktu i ja razmisljam jebote pa otero sam onog Paulusa sa bubnja jer je sviro u Pullover-u koji je  bruka od benda i mene bilo bruka svirat s njim i onda nadjem tog Iliju koji se pokazao jos veca bruka kroz vrijeme,njegova zadnja recenica koju sam cuo je bila :"Nemam para pa mi se i ne svira onda!".Dakle kad vec jebem sve redom eto jos jedna objava:Jebes sve one koji sviranje smatraju umaranjem a ne ventilom!Onaj tko tako razmislja nije trebao ni pocinjat sa sviranjem jer nije razumio to najbolje ili u najmanju ruku je ljeno govno koje nalazi sto opravdanja da eskivira ono sto si je sam postavio za duznosti.Sve je to sprdacina a ja ispadam klaun zato sto vodim bitku da ne izgubim sam sebe,eto na sta covjek spadne na ovoj usranoj planeti,procitao sam jucer u pjesmi stih "Hell,I'll sell last piece of me for a piece of pride",tako da onaj tko se osjeca ponosno bolje da se propuca javno jer ispada budala veca od icega.Tko razumije razumije,tko ne ima commodore 64 procesor u glavi kako vec rekoh ranije.
Uskoro ostajemo bez drugog gitariste  pa ostajemo u trojcu.Patku se zgadilo zivljenje u ovoj zemlji i vjeruje da ce mu dalje bit bolje pa je odlucio dic sidro.Jedini covjek koji je sam istupio iz benda i za kojeg ni ne mogu nista srat i rec lose osim toga sto mislim da je promjena drzave pusiona al to je do osobnog misljenja i ne bitno je sta ja mislim,svako za sebe zna najbolje i ja mu iskreno zelim srecu i dao bog da uspio vani i postigao sve sta je planirao.
Mi nastavljamo po starom dalje napucavat,uvjezbavamo stvari  da mozemo izvoditi na koncertu i nove i stare stvari,ako se nekom svidja to sta radimo a voljan je svirat gitaru nek se javi,ako ne rokat cemo ovako i do kurca.
U planu je odlazak i isprdavanje na festival neki na tv-u Hrvatska trazi zvijezdu,to smo se prijavili da malo glumimo majmune na javnoj televiziji posto nismo vec dugo,jos od onog Briljanteena hehehe.
U planu je takodjer  i sklapanje novog albuma cim usavrsimo vec postojece pjesme sa novim bubnjarem,moze se reci da je album do pola gotov sa novim stvarima mada ih jos nitko nije ni cuo jer se poliraju u najcrnjem cosku Osijeka i cekaju pravi trenutak da izadju van za nekolicinu onih koji razumiju  gdje to sve ide i koje stvarno zanima kako ce to sve zavrsiti naspram politickih prosera na sceni koji gledaju hocu li spomeniti nesta vrijedno stalvjanja na protal ili barem da se tice politike nekako.Jebite se levati!
Za one koji vole te nase pizdarije mogu se pohvaliti sa dva nova benda koji su na radnoj temperaturi vec par mjeseci.Jedan  se zove Prkos i svira miks grind-a i kojekakvih vrsta teskog napucavanja a drugom je ime Asslaw,takodjer tvrdo al na drukciji nacin i na engleskom,u svakom slucaju kod nas je zivo da zivlje ne moze biti,tko prati prati,tko ne moze mu samo biti zao i to je to,zivili!

Nema komentara:

Objavi komentar