srijeda, 8. ožujka 2017.

LJUDI SE SMIRUJU S VREMENOM......

Znate svi tu pricu,budes mlad,budes lud,volis sve sta vole mladi,ides van,zabavljas se i onda upoznas curu i nadjes posao i napravis joj dijete i udjes u brak i pocnes se nekako smirivati polako.....pa di je to jebo te pas crknuti,nikad vidio!!!!Krenuvsi od pocetka kao prvo uopce nisam bio sretan kao dijete,ak mi nevjerujete nadjem vam slike crno bijel na kojima sam smrknut ko nebo prije oluje,nikad nisam bio lud sta god ljudi pricali,nikad nisam volio isto sto vole i mladi,od svega navedenog sam izlazio van,zabavljao se i nasao curu,ali doslovno to je to.Naglasak na smirivanje jer se meni to ne desava ni najmanje,cak sta vise ne razumijem ljude kako im se to desava,gdje pronalazite taj mir mater vam jebem,kako idu dani meni dodje da  si smrskam lice o zid iz jako puno razloga,toliko puno razloga za frustraciju da bih morao napisati knjigu da se objasnim i na kraju nitko ne bi imao  pametnog odgovora kako rijesiti to.Gledam po netu te neke svirace kak imaju volje  za neke intervijue i picke materine,likovi puni neke tolerancije jebo te ja sa 32 godine sam cekam priliku da zacrnim zrak oko sebe,ne zelim vise suradjivati jebeno sam se posvadjao sa kompletnim ljudskim rodom pa cak i sa onima koje nikad nisam ni upoznao.Naravno da nije tako dramaticno kako zvuci kad se procita jer naravno da nisam potpuno puko i da se ne moze pricati uopce samnom ali jebeno vise uocpe nemam zivce za nikoji kurac.Neke ljude unisti droga,neke ljude unistava drzava ili neko treci al eto mene su glupi primitivci sjebali u glavu totalno.Ponekad imam osjecaj da je cijeli svijet  u dogovoru da svi imaju skriptu u glavi koja glasi:Bolje da je jadno nego dobro"!Evo slusam lika u pjesmi dernja se "Wise old man once said to me This is life for you and me,Gotta try to figure it out,that's your purpose and what's your life all about..." pa eto ja sam skuzio sta je i kako je i lose je,eto povratna informacija za ultimativnu svijest koja se samokreira realnost :"Nije zanimljivo imati mozak u moru debila jebem ti mater!!!"I usput jebem mater i tom "wise man-u" koji prica gluposti,sta treba skontat kroz zivot ,koje jebene tajne,koji kurac ima ko sta znat uopce,ionako ste svi glupi ko kurac i retardirani,ja na celu sa svima kao najgori primjerak imbecila ali eto bar priznajem.....svi ostali neki pametni,svi nesta napreduju,ma koji napredak koja picka materina,ja to ne vidim nista,to je za neke skupe ljude,za mene retardiranog cigana nema nista,osim  zabave za sirotinju al vise ni te zabave nema jer  je ta sirotinja dozivjela ono sto ja nisam...smirila se...i smiruje se....jebes ti ovo....
Usput...idemo svirat u petak sad ovaj u Tuzlu na Balkan Metal fest uz pomoc Boze iz Hammer and tongs-a i Mirze iz Urban instinkta pa eto malo zabave,odmora za mozak i tako to,eto valjda necemo izginit svi ai da izginemo ko nas jebe sve skupa,ionako smo govna...
E da i onaj Culo je rijesio da nece vise primati saborsku placu pa se povukao i zamrznuo politicki zivot na neko vrijeme.
Ima li jos sta novog...ima da,idemo uskoro svirat po prvi puta u jebeni Zagreb nakon 10 godina postojanja benda sa Nulom plus iz Tuzle i sad uskoro tocnije 20.03. nas se moze doc pogledat u Exit sa Rystetitom (valjda sam dobro napisao jebiga) i eto bar tih svirki ne nedostaje a eto nagovorili smo i zastupnika Hresca da nas podrzi u posjetu Zaagrebu tako da klimamo ko i inace.
Eto jedan ukratko sazetak sta se dogadja i u bendu i u mojoj glavi ako ikog zanima a malo je takvih al opet ima nas al smo govna :)

Nema komentara:

Objavi komentar