nedjelja, 25. prosinca 2016.

PRIHVACEN NOVI PRIJEDLOG SJEDNICE!!!

Pocinjem se furati na net hr sa tim bombasticnim naslovima kao ono u stilu....frontman banda krenuo na probu i ostao šokiran,cijeli svijet zapanjen...i te fore,uglavnom,da rezoniramo.Krenuli smo svirati prvo ja Ogi,Robi i Culo u bendu imena Prkos,tu se povremeno trpao onaj pusac kurca Toza ali postava je bila da je Culo bio na mikrofonu,ja na gitari,Robi na basu i Ogi bubanj.Nakon prvog koncerta koji je zavrsio masovnom tucom i razbijanjem boca o face Ogi je poceo mracit na Robija sto svira bas ko mlohav kurac i opcenito situacija koja se desila nije povoljno utjecala na daljnje rashode,barem sam si ja tako to objasnio.No sve u svemu to se moze nazvati osnivanjem Bugarske skupstine s obzirom da 50% prvog albuma nije proizvela ekipa koju ste najcesce gledali za instrumentima vec sasvim drugi set ljudi.Onda je nastupio nalet jebenih jugovaca,pjesme Prkosa smo rpebacili u prvotni PTSP a onda nedugo zatim BUGARSKU SKUPSTINU iz  koje su  svako na svoj nacin bez smisla i pameti odlucili istupiti,zapravo serem,otero sam Marina jer se kurcio pred nama a pred zenom bio manji od makovog zrna.Odjebo sam i Paulusa zato sto me bilo sramota svirat s nekim ko svira u Pulloveru i jebiga,Hremba je odjebo u kompletu sa Paulusom zato sto kaze da mu je njegov bend originalni oso u kurac (mada nije svjestan da to uopce nije originalni bend al neka ga).Onda je nastupila faza preraspodjele duznosti na nove i svjeze nabijace koji  iz prva nisu obecavali ali s vremenom  prestigli smo usviranost svih dosadasnjih nastupa mada je dosta ekipe odjebalo sa koncerata jer je pocelo mene smatrat smradom umisljenim koji tjera sve ko mu se ne svidja sto je i istina al oni koji mi se ne svidjaju su jebene ljencine i ljudi koji sviraju preko kurca nesto u sta sam ja upucao svojih 30 godina zivota bez ikakvog kompromisa,mozda eto to nisu zabiljezile kamere  BBC-a,MTV-a ili nekog takvog sranja al svejedno valjda mi zivot ima neku kurcevu tezinu,pa eto makar i tezinu kurca opet je i to neka tezina.Dakle kronoloskim redosljedom smo ja i Culo krenuli usviravat  starog nam kompanjona iz Retfale Iliju i da okrunimo uspjesno usviravanje snimili spot Sirova istina koja je za one glupane koji ne kontaju simboliku pokazivao kako metlama i nebulozom cistim raspade koji su se u medjuvremenu nakotili.Postalo je nekako suplje u zraku na probama s obzirom da smo sada samo svirali a nije bilo tog uzasnog Hrembe da ne zatvara usta pricajuci jedno te isto a i zvuk je bilo meljav pa rekosmo sami sebi ajmo utrpat jos jednu gitaru i tu ulece Patak kojem se tih dana sviralo al nije imao temeljite ekipe s kojom se moglo uopce ozbiljnije zasvirati.Nekako su se sve te rosade izdogadjale,Patak je  brzinski hvatao rifove uz pomoc Culinih kajdanki i slicnih zajebancija,radilo se punom parom.Napravili smo nekoliko koncerata tu i tamo,malo se klupko konacno pocelo  odmotavati i eto kao krunu ponovnog okupljanja funkcionalne ekipe izbacismo spot Psi u kojem smo  se iskreveljili da pokazemo kako smo sposobni napraviti i istup od  cistog crnila koje smo do sada pokazivali.Mene je to sve nekako zabrinjavalo pa sam odlucio napraviti jos jedan sjebani spot za stvar Frustracija cisto da napravim ravnotezu u tom pozitivno negativnom omjeru.Nastavili smo sa koncertima ali morali smo ih barem tri za redom otkazati radi konstantnih razboljevanja clanova,tada  je interna zajebancija bila da bi se trebali prozvati Bolnicka skupstina s obzirom da smo stalno po domovima zdravlja umjesto po binama.Nisam najsigurniji u kojem tocno trenutku se dogodilo da se Culi svidilo bolje biti bolestan nego ici okolo po koncertima pa evo sada nakon svih tih rosada i zajebancija stojim sa jednom potpuno sedmom ekipom od one koja je zapocela to sve s obzirom da je Culo kao zamjenu gurnio Domazeta na gitaru koji nam je i prenjeo informaciju da je ovaj na bolovanju do daljnjeg...u svakom slucaju eto nas...drzimo se i dalje nekako hehehe.Eto danas nakon prve probe sa padobrancem Domazetom odsvirali smo pet sest pjesama da se to malo poslozi i jebiga ne moze to bog zna kako zvucati na pocetku ali eto za prvi puta nije lose,cini se da bi to moglo dobro sve funkcionirati i nekak na probi nema neke napetosti,opusteno napucavamo i eto nas opet jasemo samo jebiga kako je glavni i posljednji desnicar istupio iz benda ostaje samo moja tvrda i crna pravda koja ce tekstualno uljepsavati nove rifove koji budu stavljeni pred vas u obliku albuma koji slijedi uskoro.Silovanje zivota ime je nove pjesme koju usnjiravamo ovih dana i duh benda ne splasnjava,nadrkano je ko govno,utegnuto,rastegnuto,ukratko tvrda glazba prezivljava i boli nas kurac.Uglavnom eto da razjasnim onima koji ne kuze trenutno ko pije ko placa evo trenutne postave nas drkarosa u Bugarskoj:

Ja-bas,glas
Ilija-bubanj
Patak-gitara 1
Domazet-gitara 2

.....mozda s netko pita jel mi zao svega sto vise nista nije kao prije....pa nisam vam ja Halid Beslic  i nije ovo Miljacka jebo te bog krvavi u facu,jebe mi se za proslost,zivim u sadasnjosti,sadasnjost je bolja nego proslost jer je proslost mrtva,uskoro ce me uhvatiti,uskoro cu i ja umrijeti,kad kazem uskoro mislim kroz sljedecih 10-20 godina,eto i nek je 30 ili 40,nije bitno,ono sto znam je da dok god sam ziv ovo ce ici dalje,ko ostane bez goriva na pola puta znaci da se nije dobro isplanirao za ovo epsko putovanje zivota po jednoj ruti koju malo ljudi uopce razumije al eto nas rudarimo i dalje po dubinama,sretni i ponosni koliko smo duboko iskopali i ko zna sta cemo jos pronaci tamo dole....unutra....zivili!

Nema komentara:

Objavi komentar