nedjelja, 22. siječnja 2023.

APELI I PROZIVKE AKTIVISTA

 OBZIROM DA SE TU NESTA OKO NAS DIGLA DEBILANA  SA KOJEKAKVIM JAVNIM OBJAVAMA, EVO OBJAVA  SVIH VEZANO ZA PROSERE I DEBLIZME U POTPUNOSTI...




Hvala na mailu. Imao sam i neke fb poruke koje na ovo ukazuju, slično
je bilo i sa bendom Totalna Rasprodaja prije mnogo godina, gdje se
radilo o "Bijelom čovjeku" i sl. Proslijedim mail bendovima i javim
odgovor, do festa ima 2 dana svakako. Shvatite da je ovo najmanje što
trenutno mogu usred svih ličnih i drugih obaveza.



On Thu, 19 Jan 2023, 19:17 DKC Sarajevo, <dkcsarajevo@gmail.com> wrote:
>
> Poštovani Muhareme,
>
> Mi u DKCu smo bili jako pozitivno iznenađeni underground festom koji organizujes, s obzirom da i mi podržavamo alternativnu muzicko-umjetničku scenu. Mnogi od naših članova su željeli da dođu i podrže događaj.
>
> Međutim, danas smo dobili informacije od nekoliko članova i članica da par bendova koji su pozvani imaju problematične, ili čak fašističke stavove. Ispod su rezultati našeg kratkog pokušaja da saznamo nešto više o njima. Jasno je da Bugarska Skupstina i Kamaradi ne exponuju te stavove u prvom planu, tako da predpostavljamo da ti je ovo promaklo. Međutim kad smo počeli da kopamo, postalo je jasno da su dokazi posvuda i da ova dva benda zaista idu protiv svih načela alternativne scene, antifašizma, i vrijednosti ovog grada.
>
> Evo naših primjedbi:
>
> Bugarska Skupstina.
>
> Pozivaju na nasilje nad queer zajednicom, na posebno odvratan način, koriste govor mržnje, i pozivaju druge na nasilje nad istima:
>
> "A? Mislite na pedere,njih treba da se zakolje
> Od njihove krvi treba ispeć' neke rakije
> U koljena im svima pozabadat čakije
> A vrelom vodom zasipat one malo dlakavije
> Zabilježite molim da ih treba sve zatvorit
> Sa pištoljem za eksere na zemlju ih oborit'
> Rasporit pa israt se u rane pa zašit
> Uh kolko mrzim te jebene masne pedere"
>
> Dalje, isti bend je izdao album "Silovanje života", na kome je cover stilizivana NDH šahovnica, koja pocinje sa bijelim poljem u gornjem lijevom uglu, sto je jasna poruka fašističkih tendencija, s obzirom na to koliko je poznata razlika između Hrvatske zastave i zastave NDH.
>
> Kamaradi.
>
> Ovaj bend direktno koristi fašističku simboliku u svome logou, gdje je krst preslikani NDH domobranski simbol - "Zvonimirov kriz", a isti je i zaokruzen, sto aludira na Keltski krst, neonacisticki simbol - https://sh.wikipedia.org/wiki/Keltski_krst
>
> U spotu pjesme "Obmana za sarana", na zvanicnom YouTube kanalu, pjevaju o tome sto je demokratija loš sistem, i pozivaju na ulicne akcije. Medjutim, dok pozivaju na akciju, spot prikazuje nasilne proteste neonacista sa svastikama i drugim simbolima. Jasno je da je ovdje rijec o pozivu na fašističke napade na demokratiju, i prikazivanje fašista kao pozitivnih aktera u političkom životu.
>
> Predlažemo da se ovim bendovima uskrati gostoprimstvo. Mi ćemo se još konsultovati i sa drugim grupama, kao sto su lgbt zajednica, i kolege iz alternativnih scena grada, da i oni doprinosu informacijama o bendovima ako ih imaju. Rado ćemo razgovarati sa tobom ako ti trebaju dodatne informacije!
>
> Pozdrav,
>
> Kolektiv DKC Sarajevo
>
>
 

 

TO BI BIO MAIL KOJI  JE TAJ MUAMER KOJI JE ORGANIZATOR KONCERTA DOBIO OD TOG DKC SARAJEVO AKTIVISTA ILI STA SU VEC,NA TO SAM IM JA ISTOG TRENA ODGOVORIO OVO:

Pozdrav,ovdje klaun iz Bugarske skupstine,frontmen ili kako god,uglavnom Muamer mi rece da se javim pa objasnim da je to sve kriva interpretacija u odnosu na realnost situacije vezano za Bugarsku skupstinu.

Muamer mi je prosljedio mail da imam uvid sta je problem pa u skladu s tim objasnjavam da je to sa homoseksualizmom  neka stara  glupost  sto smo se ja i prijatelj kreveljili ko klinci pa sam njemu iz  ruganja to napravio obradu da se nasmije obzirom da se to sto smo radili raspalo a  iskreno briga me  za bilo cije stavove oko seksualnosti i stvarno mislim da nemam pravo ikome ista govoriti po tom pitanju jer  je to privatna stvar svakog pojedinca,ako vam sta znaci eto nadjite di je to pa obrisem jer meni stvarno to nista ne znaci obzriom da nemam stav oko seksualnosti ako cemo iskreno,jednostavno se ne opterecujem sa tudjim zivotima a pjesma je  kretenizam i nista vise. Na dalje ta glupost koja negdje postoji gdje ste vec nasli Bugarska skupstina niti svira niti je ikad svirala jer ni ne zna nitko ni da postoji ta pjesma u bendu od ljudi a ne da ista guramo u tom smjeru jer nas  nije briga  za takve gluposti kao ni za politiku sto nas veze za drugi problem oko nekakvog isticanja ndh sa sahovnicom, ja osobno nemam pojma  apsolutno nista o tom ndh niti sta  ih predstavlja niti me zanima jer prezirem taj ustasluk vise nego sto itko moze zamisliti a ono sto prezirem jednostavno ne proucavam. Ono sto sam htjeo naglasiti  kad sam radio taj omot je kompliciranje zivota  u odnosu na situaciji u zemlji koju sam htjeo predstaviti sa  umnozavanjem broja polja u sahovnici,zato se sukladno tome i album zove Silovanje zivota i evo ocete li mi vjerovati ili ne ali kunem se zivotom da nisam imao pojma da je ta prva bijela obiljezje  tih ndh klauna, a to se moze potvrditi cinjenicom da  u 7 albuma bugarska skupstina nema ni jednu pjesmu koja  uopce prica o politici ili o bilo kojim lijevim ili desnim stavovima jer nas to aposlutno ne zanima.
E sad kazem ako je vama do trazenja  nekih nepostojecih neprijatelja onda  je uzalud sto sam vam ovo sve pisao,al eto ako nije nadam se da shvacate da  je to  sve jako izvan konteksta u kojem moze biti predstavljeno a ja prvi ne predstavljam.

NAKON TOGA MI DKC SARAJEVO ODGOVARA OVO:

Zdravo! 

Hvala ti na brzom odgovoru i izdvojenom vremenu za pojašnjenje. Vidjeli smo da je pjesma obrisana sa vaših zvaničnih stranica, ali smo našli još jedan YouTube kanal na kojem se ona nalazi, kao i stranicu s tekstovima pjesama.
Ukoliko znate osobu koja stoji iza ovog kanala, molimo vas da je pitate da je ukloni kako ne bi bila javno dostupna, kao i da pokušate ukloniti ovaj tekst pjesme sa navedene stranice.

Dobrodošli u Sarajevo, vidimo se u Domu mladih!!!


JA NA TO ODGOVARAM DALJE I FINALNO :

E na zalost se ne vidimo jer  nas je gripa ponistila ko karte autobusne sve redom....
Dakle ovaj vikernes25,tesko da cu do njega doprijeti jer se on razbolio sa nekim lezijama na mozgu,pokusavam ovako doc do tog covjeka da ga pitam sta ima pa ne uspjevam a pitanje je hoce li taj ostati ziv uocpe kako je krenilo,mislimd ase moze stisnit na video report i onda ce youtube to sam maknit ako se ne varam,a ovo drugo apsolutno ne znam tko je to objavio tu stranicu sa tim tekstovima,prvi put to i vidim, nego ja ne mogu vjerovat da je netko to uzeo za ozbiljno i jos negdje stavljao taj tekst,pa to je bio   neki projekt sto smo ja i ovaj jedan debeli se nalazili kod mene u sobi prije 20 godina ko klinci i snimali tako razne kretenizme i nenormalne tekstove bas sa ciljem da se pretjeruje maksimalno jer nam je to bilo smijesno, sad pogledam to  kao neko nesta objavljuje za ozbiljno,majko mila,,koji je ovo svijet,a ono sto  zapravo  izdajemo albume to nece niko ni pogledat nego te neke gluposti koje nemaju ni veze sa bendom ni sa icim zapravo nego nebuloze, ovaj svijet je totalno se izokrenio naglavacke.

Drago mi je da imate razumjevanja  da shvatite da je to glupost bez obzira sto nista od nas i sto me to boli sto ne mozemo doc vise nego sve na svijetu jer sam tako htjeo pogledat taj Smf koji slusam od malena al kad nas nece nece nas i  ne vrijedi....

 

I ETO NA KRAJU NAKON SVIH TIH PROSERA  KOJI SU NASTALI  RADI TOGA STO LJUDI NEMAJUPAMETNIJA OSLA NEGO KOPATI NEKA SRNAJA PO INTERNETU UMJESTO DA DODJU NA KONCERT I VISE SE KRECU U STVARNOM SVIJETU,SVE BI BILO TO DOBRO DA TAJ MUAMER NIJE ODLUCIO UJUTRO NAKON SVEGA TOGA I STO SAM MU REKAO DA SAM SE RAZJASNIO SVE SA   TOM UDRUGOM, OBJAVIO TO NA GRUPI ZA KONCERT STO JE PRAKTICKI JAVNI POZIV NA LINC ALUDIRAJUCI DA SMO SE USRALI PA DA ZATO NECEMO DOC.

DAKLE ZA ONOG TKO NE MOZE PRATITI MOJE PRE DUGACKE RECENICE, NAKON  SMIRIVANJA TENZIJA MUAMER JE ODLUCIO OBJAVITI SAMO PRVI MAIL KOJI BEZ ODGOVORA INSUINIRA DA JE SITUACIJA KAKVA JE PREDSTAVLJENA STO JE KLASICNI NACIN DJELOVANJA KORUMPIRANIH MEDIJA I NE MOGU VJROVAT DA OVO DOZIVLJAVAM OD COVJEKA KOD KOJEGA SAM  BIO SVIRATI I GDJE JE SVE PROSLO SUPER NE RACUNAJUCI MOJE POVRACANJE PO BACKSTAGE-U,AL AKO JE OVO BIO NACIN OSVETE ZA TO STO SAM SE ZBOG DIVLJANJA ISPOVRACO I ONDA JOS UZEO WC PAPIR I TO SVE OBRISAO  ONDA JEBIGA JE NACIN EKSTRA JADAN.

NE VIDIM NI JEDNU DRUGU  PERSPEKTIVU  TOG JEDNOSTRANOG OBJAVLJIVANJA PA SAM DOTICNOG  SASJEKAO U SMISLU KOMUNIKACIJE NA TOM USRANOM FACEBOOKU MADA NIJE DA ME NE MOZE NAZVAT ILI BILO KAKO DOCI DO MENE AL CISTO KAO JEDNU VRSTU PORUKE KAKO MI SE ZGADIO ISTINSKI ZBOG TE RADNJE ETO....I SRAMOTA JE TO SVE JEDNA VELIKA....

 

...ZA KRAJ,ONAJ TKO IPAK SE NE MOZE ODVOJITI OD BRUTALNOG TEKSTA PROTIV  PEDERA TREBA SHVATIT DA SE RADI O 55F-U KOJI JE IMAO PUNO PUNO BOLESNIJIH TEKSTOVA I TEMA NEGO STO JE TA NAVEDENA,OD  INCESTOIDNIH  SRANJA PREKO  JEDENJA VLASTITE DJEC EI SLICNO I TO JE BILO KREVELJENJE I AZJEBANCIJA,ONAJ TKO TO NE SHVACA  SE NE ZNA NI KVALITETNO ZAJEBAVATI ODLAZECI U EKSTREME,JA ETO ZNAM I BOLI ME KURAC TKO TO SHVACA TKO NE SHVACA JER NECU JA SEBE SPUSTATI NA NIVO MIZERIJE AKO SU DRUGI MIZERIJA KOJA NISTA NE RAZUMIJE PA MAKAR SE CITAV A PLANETA PROMJENILA AL ETO JA CU BIT TO STA JESAM KO STO SAM I BIO DO SADA....




Nema komentara:

Objavi komentar