ponedjeljak, 25. srpnja 2022.

STA JE OBJEKTIVNA ISTINA?

 Evo malo promisljanja bez spustanja kicme....
Ovo se cak ni ne tice benda koliko moje osobnosti a utoliko i samog benda za koj vam puca kurac jer vam puca kurac i za vas same...no svejedno....

Ono sto zivim otkad sam se probudio u ovom biloskom humanoidnom konstruktu je skrivanje istine. ja tu ne govorim o nekoj mojoj subjetkivnoj istini,ja govorim o stvarima kao sto su 2 + 2 = 4.

A sta je zapravo istina? Ono sto odgovara na najvise pitanja u vezi zadanog subjetka ili objekta. Ono sto vecina smatra istinom je iluzionarna istina obzirom kako nju generira kvantitet pratitelja a ne tocnost informacije. U tom smislu djeluju svi moguci mediji usmjeravajuci vaznost i paznju na pojedince koji imaju najvise pratitelja a ne na kvalitetu njihovog sadrzaja. Ocigledni primjer skirvanja istine....

Ja se ne namjeravam baviti pitanjem sta je finalna istina, sta je ova realnost i slicno, ja govorim o prilicno prizemnim sranjima ovaj puta.

iznosenje iskljucivo istine me kostalo vise nego sto ste sveukupno izgubili prilika u zivotu koje vise ne mozete vratit i to jedno sto puta vise. Ja nista ne pokusavam dokazati,ja jednostavno jesam to sto jesam,moja rijec je cista, bez obzira na sve. Moze se to procitati kao fanaticnost ali ako gradivno tkivo i baza svega nece biti istina kako onda ocekivati da ce daljnja struktura cvrsto stajati ako je gradjena na lazima.

Primjer idijotizma je kao da ekipa krene graditi kucu ali su odlucili da ce temelji kuce biti imaginarni. Bez obzira sto ti mongoloidni pojedinci naprave sa daljnjom izgradnjom kuce, jasno je koji je finalni ishod jer ako nema temelja...nema ni kuce...

Evo jedan banalni primjer  u vezi toga sta govorim....

Ja sam etiketiran kao nestabilna budala koju je bolje drzati sto dalje od sebe i cak je danas postalo moderno ograditi se od ljudi kao sto sam ja. Ogromna globalna kampanja se gura svakodnevno kako bi se obezvrijedili pojedinci kao sto sam ja jer to ne odgovara robovlasnicima ma tko god oni bili. Ljudi kao ja su oni koji pokazuju da je moguce hodati svojim putem ako si dovoljno jak i imas osnovne dogovore sam sa sobom, no takvi ljudi nisu pozeljni u robovlasnickom sistemu planete.

Ali na stranu robovlasnici i sranja, idemo se uhvatiti svakodnevnih situacija....

Ja sam eto prisutan u toj nekoj kvazi underground sceni jer mi nista osim tvrdih rifova i agresivne nabijacine ne odgovara i mos ga jebat. Znaci nije da sam seljacina,mogu biti jako sofisticiran u raznim oblastima ali kad pricamo o glazbi volim cuti kako rifovi rezu ko zileti i da ide pjena iz usta od zivcanije, zasto je to tako ja ne znam ali jednostavno je.

Moji tekstovi su udarni i idu u samu srz  zadane tematike koja progovara objektivnu i tvrdu istinu od koje svi okrecu glavu. Nemilosrdni i nemelodnicni rifovi sluze kao dodatni potisnik da se izguraju levati koji ne mogu ni shvatiti poruku. Problem koji se desio je nadmasio moje napore i trudove.

Danas je scena osudjena na staru ekipu jer je mlada generacija upropastena sa raznim otimacima paznje (distrakcijama) samo da se ne pogleda u pravom smjeru. Na ruku toj agendi ide i komformizam koji je uzeo maha vise nego sto sam ikada mogao ocekivati,laicki receno svijet je postao razmazen do granice povracanja. Naravno da onda takvim ljudima koji zive u svojim  poremecenim snovima nije pojmljivo sta je stvarnost koju ja i meni slicni progovaraju, njima nije pojmljivo sta je realnost i sta je objektivna istina.

Objetivna istina je bezvremenski pojam, bez obzira na vremena i trendove postoje objektivne istine koje stoje uvijek i to je ono sto ja zagovaram i govorim u svakom svom glazbenom izrazavanju ali sam previse iskren...

Previse iskren,sta znaci uoce biti previse iskren,kako je uopce moguce biti previse iskren i sta to govori uopce o nama kao ljudskoj vrsti ako je previse iskren sveopce prihvaceni pojam. Evo odgovora za priglupe....ta tvrdnja jasno govori kako  svi imaju nesta sramotno za sakriti. Ako je sramota banalna onda to sve vuce korijenje iz prihvacanja laznih temelja u proslosti i tako imamo situaciju da je objektivna istina postala pojam koji nije pozeljan. Svojevremeno sam cak i napravio pjesmu Istina je nepozeljna koja progovara bas o toj tematici.

Jako puno ljudi i prilika sam objektivnom istinom odgurnio od sebe zauvijek i nije mi zao, cak sta vise imam snage i volje jos vise njih odgurniti  verbalno a ako treba i fizicki od sebe. To sto su oni vecina ne znaci da su u pravu, znaci samo da je vecina ali meni osobno to nista ne znaci i nikad mi nece znaciti. Ako se svi na svijetu odluce prilagoditi nekim sranjima i spustiti glavu ja cu biti zadnji vojnik koji to nece napraviti po cijenu zivota, jer ako ce laz biti gradivno tkivo onda nema smisla ista i pokusavati u ikojem smislu.

Ali opet sa druge strane ako je odlucnost dovoljna  da se istina gurne kroz sve pore bez obzira na ogranicenja, tada moja borba protiv cijelog svijeta ipak ima smisla jer nije nista kako se cini i u odnosu na to ja koji djelujem nevazan sam mozda bas radi toga jedan od najvaznijih. Jebe mi se za zasluge i priznanja,pokusavam docarati vecu sliku koju vidim jasno kao dan. Nadam se da netko ko ovo cita vidi tu vecu sliku jer svi oni koj ne vide bez veze zapravo gube vrijeme citajuci ovo sve.

Vecina koja ne vidi objektivnu istinu koju zagovaram i ta vecina koja me trenutno ignorira je u jednoj fazi koja sam osobno prosao davnih dana ali masa to prolazi puno sporije od pojedinaca. Faza u kojoj je masa je da se polako bude iz sna lazne istine, polako ljudi pocinju shvacati da stvari nisu nevine kao sto na prvu djeluju. Za finalizaciju tog procesa razumjevanja trebat ce im jako dugo vremena, jako puno boli i patnje dok ne nauce globalno lekciju,ja cu do tada vjerovatno biti ili star ili mrtav, ali izvjesno je da ce se stvari vratiti na bolje prije ili kasnije pa se samim time opet isplati roditi u ovom realmu. 

Nego da zavrsimo ovo izlaganje....moja poanta je da je danasnje drustvo tako kondicionirano da je zbunjeno i odbija prihvatiti tvrdu i objektivnu istinu jer je u svojoj srzi to isto drustvo modelirano da bude previse mljeckavo da uopce moze prihvatiti istinu. Ja cu kao odmetnik od te umobolne ideje uvijek hodati putevima zdravog razuma makar to znacilo da hodam kompletno sam bez ikakve potpore,jer sve drugo je potpuna besmislica.

Vi kojiznate citati izmedju mog ludila, ironije i probadanja istine uvijek cete biti na mojoj strani jer ste svojom inteligencijom u stanju probrati za koga je sta namijenjeno, sama ta cinjenica govori da nikad ni necu biti sam i da je ishod borbe oko objektivne istine odavno jasan. Parametar koji jos nije jasan je vremenski period kada ce doci do izmjene kljucnih autoriteta ali desiti ce se prije ili kasnije,stoga bolje stanite na stranu objektivne istine ako vam je stalo do vas samih... eto to je to....

Nema komentara:

Objavi komentar