četvrtak, 22. travnja 2021.

CLAN BENDA U TESKOM STANJU NAKON BOLESTI,PROCITATI OBAVEZNO!!!

 Dakle ova objava nije sala i vazno je procitati do kraja kako bi sve bila pravilno interpretirano i percipirano.Sve sto procitate ovdje shvatite krajnje ozbiljno,dosla su vremena kad se trebamo  obazirati na neke stvari na koje do sada nismo morali.Sve sto se dogadja nije tako strasno dok ne vidite da se dogadja nekome vama bliskom,onda stvari pocnu izgledati puno ozbiljnije.Mislim da sam dovoljno kenjao da bi napunio onaj dio koji se moze procitati u linku da bi skrenio pozornost  na jebeni tekst i objavu.Ukratko receno nitko nije ni bolestan niti u teskom stanju osim sto par nas u bendu steka malo materijalno i sa zivcima al to je uobicajeno za ovakvu vrstu benda.Nedavno smo vam se mogli pokazat da smo i dalje u punom naletu ludila sa spotom za Silovanje zivota ,ako niste primjetili evo vam ovdje onda pa pogledajte spot.....



E sad na dalje smo krenuli u snimanje novog albuma,ako se ne varam to bi bio sedmi po redu a mozda i nije,ko broji zna ja nisam taj.Ono sto znam je da je ova generacija tehnokrata trenutno na potezu pa su zatvorili sve granice sa tom spikom bolesture kako bi probali uzeti sta im pripada kao generaciji naspram one prosle,sve u svemu nas se to tice utoliko sto sad nism u mogucnosti ic snimat kod Bandara u Novi Sad i sad se moramo sami jebat sa snimanjem,doduse nije da je to jedina opcija,ali u svakom slucaju obzirom na opremu koju imamo najjeftinija opcija u ovako govnjiva vremena.
Jos prije pet i vise godina dok je bend bio u totalno drugom sastavu smo odlucili kupiti ZOOM R16 recording station koji je sluzio za snimanje Bukkake albuma i od tada je u stanju mirovanja.Taj album smo snimili bubnjeve ozvucene mikrofonima za ozvucavanje live svirki pa je tako i snimak bio golo govno iz kojeg sam morao izvlaciti cuda da bi ispalo barem nesta. Ovaj puta smo naoruzani sa novim setom AKG studijskim setom mikrofonima i ovom prilikom zahvala Sonji sto se isprsila sa karticom jer da nije snimali bi kurac a ne album.

1. Dan snimanja

Skupili smo se u atomcu i ekstra brzo sve spojili i prikopcali sva moguca srnaja da bi sto prije poceli.Ja sam dan ranije srao malo po tom recording stationu da vidim kak to sve funkcionira obzirom da smo naspram zadnjeg snimanja sada donjeli kompjuter pa je to i licilo na nesta.Leko je krenio sa prvom pjesmom i odma je to bilo sve kurac jer je uletio napet sa posla na bubanj i jebiga klasicno ostao nategnut od posla.Nakon par puta se to dovelou neki red al smo onda naletili na problem da  nam je malo koja pjesma striktno definirana u smislu ritma pa smo onda uz snimanje i to pokusavali dotegnuti koliko ide a nije bas islo obzirom da smo svi budale u bendu i da rijetko kad mozemo dva puta isto napraviti.Najveci fijasko kompletnog snimanja pada na mene koji sam zaboravio iskljuciti preset distorzije na tom R16 kurcu koji sam koristio za gitaru ranije i naravno od svih mikrofona koje sma mogao ubosti u taj kanal ja sam ubo onaj najbitniji a to je za ozvucivanje snare-a i tako smo mi snimili fino 11 pjesama bubnjeve,potrosili cijeli dan na snimanje da bi sutra ja shvatio da je sve bilo uzalud jer se umjesto udaraca snare-a moglo cuti samo krcanje distorzije koju je akustika bubnja jos dodatno pojacala.Sve to shvacam al ne shvacam samog sebe i to da mi je bilo sasvim normalno gledati u taj interface na kompjuteru i ne primjetiti da jedna traka snima samo pravocrtnu liniju bez ikakvih amplituda,to je stvarno zabrinjavajuce po pitanju inteligencije jebes mi sve.

Uglavnom drugi dan snimanja bi trebao biti sutra,u medjuvremenu smo napravili probu samo ja i bubnjar da utvrdimo potankosti tih pjesama u smislu ritma da opet ne dodjemo ko debili na to snimanje i sad vjerujem da bi sve trebalo biti puno bolje odradjeno. Ostaje onaj tehnicki dio koji je na meni a obzirom da sve sto moze krenuti krivo ce i krenuti krivo ne ocekujem ni sam od sebe bog zna kakve rezultate tim vise sto ovo radim prvi ili drugi puta u zivotu ali jebiga tako nas je zivot naterao i mos ga jebat.....

Ukratko album je povratak na neke stare vode tog benda u smislu zvuka,manje metalskog zvuka,vise cistokrvnog starinskog hardkora sa temeljitim izbijanjima,ponesto i za pankere al vecina je propucavanje kakvo je i inace izlazilo iz nas. Toplo se nadam da cemo kroz mjesec dana zavrsiti ovu pricu pozitivno i ispaliti prvu polovicu albuma koju vjerovatno necemo ni objaviti  dok ne snimimo i drugih 10 pjesama ,ali o tom po tom,u svakom slucaju ime albuma : Strucnjaci tvrde,govore i ukazuju,ako nije tako onda je nesta slicno al imam zapisano tako da  se originalni  naziv nije zagubio samo mi je mozak u picki materinoj trenutno pa s ene mogu sjetit tocnog naziva tj tocnih rijeci koje smo pomno odabrali za ovaj  naslov. Eto ga na,zivi bili do uskoro....

Nema komentara:

Objavi komentar