subota, 9. studenoga 2019.

NOVI ANTI FA NAPADI !!!

Eo sasjekli su mi profil  jer sam prijavljen radi komentara o izbjeglicama,hvala vam pusaci kurca na tom otezavanju stvari jer  ja ne koristim samo to govno od mreze da se naslikavam i pametujem kao vi samo eto glup sam ko  kurac kad sam se uopce nahvatao da idem komentirati.

Da pojasnim,netko od poznanika je objavio sliku vikendice kroz koju su mu proharale izbjeglice i sve je ostalo rastureno i razjebano,posrani podovi,ispisani zidovi,tolko sve razjebano da mos sve to zapalit i kupiti sve novo....krenula je rasprava treba li tolerirati izbjeglice ili ne u kojoj nisam ni sudjelovao vec ju samo citao i na kraju se zgrozio mentalitetom tih pulskih antifasista jeftinih na kojima se vidi da su razmazeni i da imaju i previse novaca i lagodan zivot pa nemaju pojma o patnji ikakvog tipa.

Moj komentar je bio nesto tipa da bi svi ti likovi koji su puni ljubavi i razumjevanja najvise volili da je Hitler ziv pa da se imaju protiv koga boriti jer ovako  samo napadaju vjetrenjace prodajuci tu neku laznu toleranciju.Naravno zavrsio sam misao sa "nabijem vas na kurac sve take zljondrave" ili u tom stilu nesta i eto govora mrznje i blokade.

Najnejasnije mi je kako je to uopce okarakterizirano kao govor mrznje kad je to vise govor frustracije i nezadovoljstva tim pusikarama kojih je ta Pula ocito prepuna.Nisam rekao ni da bi nekog klao ni ubija ni da pozivam na ot,cak ni na tucu,samo sam rekao da bi ih nabio na kurac sto je vise akt ljubavi nego mrznje hehehe.

Tako da eto vi svi antifasisticki pusaci kurca  ,hvala vam na otezavanju zivota koji je naspram vaseg zivot na dnu pakla.Hvala vam sto se borite protiv pravih neprijatelja ovog drustva kao sto sam to ja,stvarno ste casni i posteni ljudi ,nema se sta dodati.

Poserem vam se u carapu.

Usput kad vec pricamo o tim izbjeglicama,najebat cemo svi uskoro a svi se prave da je sve super a nije i jos nije dosla zima postena a kad nastupi zima ti ljudi ce krenuti  u kuce ljudi da se ugriju i tada ce nastati kaos nevidjenih razmjera.Budite sretni ako ih u vasoj okolini nema jer  cete biti liseni teske pizdarije koje mnogi gradovi kojih su te izbjeglice pune nece izbjeci.


Sa druge strane vi svi koji ste puni ljubavi i razumjevanja za izbjeglice ste u svom filmu koji je iluzija jer koliko god  je covjecno pomagati,treba shvatiti da su ti ljudi ostali bez zivaca davnih dana i da oni vise vecina ne razmisljaju ni logicno ni zdrave pameti a agresivnost raste sa smanjivanjem zivaca kojih imaju sve manje,to je i razlog zasto sve ispred sebe unistavaju,ja ih ne krivim,ja bih se ponasao jos gore  da me tako siluje zivot kao njih al  nemojte misliti da ako ste puni razumjevanja da ce to nesta znaciti  pri susretu sa istima,to vise nisu ni ljudi vec poludivlje zvjeri kojima je dosta svega,i dobrote i ljubavi i mrznje i svega.


Zavrsna misao oko tih imigranata,koliko god ste protiv fasizma i nasilja i terora i necovjecnosti...bolje da navijate za to da se vojska postavi na granice  i zablokira ulazak  jer cete tako zadrzati te razmazene metropolitanske zivote puno duze nego ako vam hrpetina ljudi iz totalno drugog svijeta preuzmu zemlju i pocnu nametati svoja pravila samo kako bi  si oni povratili dostojanstvo i zivce koje su pogubili putem....preko ledja onih koji nemaju veze s tim....

2 komentara:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recite doktoru agbazaru da mi se napusi male tamne pimpile

      Izbriši