petak, 18. kolovoza 2017.

NOVI ALBUM!!! ***SILOVANJE ZIVOTA***

Eto nakon raznih turbulencija i pizdarija koje se mogu dogodit jednom bendu uspjesli smo izdrzati i zadrzati stvari na okupu podjednako kao i naboj benda koji  je takav kakav je od pocetka.
Skracena verzija tog ponovnog modeliranja benda sa novim clanovima ide ovako....
U kosmaru kojecega ostajemo ja Ilija i Culo na probama i sviramo dalje ne obaziruci se na povece promjene,trosimo probe na usviravanje i idemo tu i tamo na svirke,ostaje pomalo dosadno jer tako u troje gdje je taj Culo uglavnom to sve odredjivao preko volje nije bas bilo neke atmosfere koju bi neko zapamtio nakon nase svirke i svirke su se samim time i prorijedile.Tada je u bend uletio Patak i tu je vec sve dobilo na nekoj interesantnosti jer je krenilo neko podjebavanje na pauzama iz ciste dosade i bar se nesta dogadjalo naspram one neutralne nule prije.Uskoro Culo javno objavljuje da je ostao bez goriva na pola puta i dovodi  u toj svojoj napetosti i paranoji bez rijeci  tog djombavog Domazeta koji se entuzijasticno prihvatio tih pjesama i realno dosta ih brzo naucio i nasvirao.Prije njega dok  smo bili u toj kombinaciji sa Patkom,Ilijom i Culom izbacili smo neki mini album ili koji kurac imena Bukkake gdje smo odlucili sami snimati i realno oprobati zvuk benda.Album nije ni ispao tako los i steta sto ga nismo krenuli dovrsavati tj napraviti kompletan album al tu je vec pocelo sranje sa Culom i sve je nekako zastekalo.Od trena od kada sam vidio da se ova ekipa nekako ustalila odlucio sam samoinicijativno doslovno isforisrati novi album po starim crtama koje nosim u glavi od starta ne obaziruci se previse na kritike jer sam birao najbolje sto sam imao od materijala i namjerio se sam iskesirati album sto je na kraju rezultiralo krpanjem ostalih clanova kad je doslo do trenutka placanja no sam rezultat koji smo postigli snimanjem kod Bandara u Novom sadu po meni je i vise nego  dobar.Ja osobno sam inzistirao da se sve snima na starim zicama kako bi se zadrzao prljav i mutan zvuk na koji sam realno i navikao 90-ih i puca mi kurac sta je danas standard,meni je ovo standard a jebiga  nije bas da sam neki svirac od jucer pa da nema tezine to sto je meni to standard,jebiga,znate kak to ide...ljudi stare i postaju tvrdoglavi...ja starim i tvrdoglav sam od kad sam ispo iz picke i oci otvorio :)
Ovaj album koji ce uskoro bit bacen besplatno pred vas  po meni je najkompletniji album koji smo dosad napravili,skoro su sve pjesme jebeno dobro ispale,zapravo sve je po mom ukusu po prvi puta a sad hoce li to vecini leci il ne jebiga...boli me i kurac realno hehehehe.
Ime albuma "Silovanje zivota" izvuceno je iz istoimene pjesme koja je zapravo okosnica onog sto se danas svima dogadja nekima vise nekima manje,sve ovisi koliko su se primili na medijske i ostale nacine masovne manipulacije idijotima.Ne,ne mislim na masone,mislim na bogate i uspjesne koji su se nadvili nikad agresivnije nad sirotinju i gaze jer je zapravo sve na svijetu pre napeto iz raznih kuteva i podrucja tako da je to sve sto se dogadja zapravo prirodan slijed dogadjaja i eto ne bas potpuno svjesno i bez jasne namjere je to zabiljezeno u toj pjesmi koja zaokruzuje citavu ideju albuma koji se osjeti da je crnji nego albumi prije ovog,to je sve iz mog kuta a iz vaseg  vrlo uskoro......ovaj ili iduci tjedan....
Zivili....

Nema komentara:

Objavi komentar